woensdag 19 december 2018

#postcrossing#134

het is woensdag en dat betekend postcrossing 📫 op het weblog!
de laatste van dit jaar! daarna gaan we op naar de kerst en de jaarwisseling.

voor mij en mijn dochter is kerst een beetjes al de jaren er voor, die vieren we met de vader van mijn dochter, zijn vrouw en kinderen.
gezellig samen cadeautjes uit pakken van onder de boom, lekker snoepen en heerlijk dineren s'avonds.
en dan de dag na kerst feesten we hier nog even door. de verjaardag van me dochter.
daarna gaan we rustig aan naar de jaarwisseling, geen bijzondere dingen die we dan hebben gepland. me dochter en ik houden het lekker rustig thuis. 


het weblog gaat even er van tussen om kerst en de jaarwisseling te vieren.
van 22 december 2018 tm 06 januari 2019 hou ik kerstvakantie.
op 8 januari 2019 zijn we weer terug met het eerste blog van 2019.

en zo als jullie misschien wel weten betekend dat er dus twee kaarten op de bus zijn gegaan deze week en dat ik dat ook weer doen na de vakantie.
maar waar zijn ze naar toe? dat ga ik je nu vertellen!


deze kaart gaat naar USA en zal een afstand van 6628 km gaan afreizen.
de kaart is al een hele oude kerstkaart, gevonden in een doos met spullen die van mijn oma.
je kan wel zien dat het volgende kaartje uit de zelfde reeks komt.
beiden kaarten zijn Nederlandse kaarten met een kerst groet en de beste wensen voor 2019.
hoe wel ik het betwijfel dat deze kaart nog voor de kerst in de USA zal zijn.
maar hij is met alle goede bedoeling verstuurt. dus ik hoop dat het gebaar goed over gaat komen?


en deze kaart gaat naar Frankrijk, niet zo heel ver dus.
de afstand die de kaart gaat reizen is 333 km.
ik denk dat de kans dat deze kaart voor de kerst er zal zijn wel een kans heeft. 
naast de kerstgroeten en de beste wensen voor 2019 heb ik het ook gehad over een ander feestelijk feit deze dagen.
na de kerst wordt mijn dochter 17 jaar, op 27 december.
wat ook weer een hele drukte zal zijn.
maar daar kan je meer over lezen in het laatste blog van dit jaar a.s vrijdag.


en met deze verstuurde kaarten zijn we aan het einde van postcrossing gekomen.
de laatste van 2018, op 9 januari 2019 is er weer een postcrossing, ook dan gaan er twee kaartjes uit.
rest mij nu alleen nog maar om jullie te bedanken  en wens ik jullie hele fijne feestdagen en een gezellige maar vooral veilige jaarwisseling. 
tot het volgende blog, in het nieuwe jaar ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...