woensdag 5 december 2018

#postcrossing#132

hallo hallo,
het is woensdag, 5 december en dat betekend dat hier in Nederland het sinterklaasfeest word gevierd.
maar daar zijn jullie niet hier voor, jullie zijn er voor .... postcrossing! 📫

dat is postcrossing leuk is mag wel blijken als jij ook aan postcrossing doet maar het schijnt dat er soms door dat ene kaartje nieuwe contacten ontstaan die tot meer dan vriendschap kunnen leiden.
dat kun je bijvoorbeeld lezen in een van de blogs van postcrossing, hier volgt de link:

https://www.postcrossing.com/blog/2018/11/22/postcards-and-weddings

buiten de leuke kaartje zitten er nog meer verrassingen in postcrossing!
het zou zo maar kunnen dat je vandaag een kaartje heb gehad van jouw soulmate voor het leven.
het levert zeker een mooie verhaal op om aan je kinderen en klein kinderen te vertellen hoe jullie elkaar hebben leren kennen. 💕

gaan we door met de orde van de dag.
de afgelopen week waren er twee kaarten van mij aan het reizen. een daar van is aangekomen.
de kaart uit postcrossing 129 naar Rusland heeft zijn bestemming bereikt. na 3607 kom te hebben afgelegd was hij bij de ontvanger op de deurmat gevallen.
de kaart van vorige week, postcrossing 131, een kaart naar Wit Rusland is ook aan gekomen, verrassend snel.
de kaart heeft in 5 dagen 1587 km afgelegd voor die door de brievenbus op de mat ergens viel.

gaan we door met de kaart van deze week. en we zitten in december dus heb ik de kerstkaarten er weer bij gehaald, dat kan nu wel.
deze kaart gaat naar Duitsland
de afstand is niet zo heel groot, 211 km.
de kaart zal er, denk ik, wel snel zijn.
naar Duitsland is meestal wel binnen 4 dagen op zijn bestemming.
bijzonder vond ik dat ik de kaart ook in het Nederlands mocht schrijven, ik heb er voor gekozen om het Engels te doen.
tijdens een studie van haar verbleef zij in Amsterdam. dat verklaard het Nederlands gelijk.

en zo zijn we bijna weer aan het eind voor deze week.
we hebben nog 2x postcrossing op de planning staan en dan ligt het blog 2 weken plat.
van 22 december 2018 tot 06 januari 2019 geen blogs online!
naast de drukte van kerstmis heb ik hier de verjaardag van mijn dochter op de kalander staan.
zij is gelijk na kerst jarig, dit jaar haar 17de verjaardag en net als vorig jaar komen er weer vrienden van school op bezoek, plus de vriendenlinnengroep van de oude school.
het is dus weer volle bal hier. maar wel gezellig altijd.
wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...