vrijdag 21 december 2018

Merry Christmas 2018

ik heb er een dubbel gevoel bij als ik terug ga kijken op 2018.
soms ging het allemaal snel en andere dingen leken maar niet op te schieten.
het was ook het jaar waarin ik de keus heb moeten maken om mijn autootje weg te doen.
te duur om te laten maken en te gevaarlijk om te blijven rijden.
we hebben nog geen andere auto, maar daar komt verandering in (zie blog van gisteren) en ik ben nog volop bezig met andere plannen.


voor mij en mijn dochter is kerst een beetjes al de jaren er voor, die vieren we met de vader van mijn dochter, zijn vrouw en kinderen.
gezellig samen cadeautjes uit pakken van onder de boom, lekker snoepen en heerlijk dineren s'avonds.
en dan de dag na kerst feesten we hier nog even door. de verjaardag van me dochter.
we gaan er dit jaar weer een leuke en gezellig feest van maken, de hele dag door zal er bezoek zijn, en het is dan weer heel druk in me huisje. 
door het werk van haar vader gaat hij en zijn gezin op deze dag weer terug naar huis. 
maar daar hebben de vriendinnen weer even handig gebruik van gemaakt door er maar een slaapfeestje van te maken.
weer lekker ouderwets dus met de meiden over de vloer, oftewel het kippenhok is weer compleet!
als ze dan s'nachts maar niet te luid willen kakelen.

daarna gaan we rustig aan naar de jaarwisseling, geen bijzondere dingen die we dan hebben gepland. me dochter en ik houden het lekker rustig thuis. 
samen met de katten en de hond, het vuurwerk maakt hun niet zo heel veel uit, hoewel?
we hebben nu Raya erbij ... en we weten nog niet hoe die er op reageert.



en met het blog van vandaag komen we aan de vakantie.
het weblog gaat even er van tussen om kerst en de jaarwisseling te vieren.
van 22 december 2018 tm 06 januari 2019 hou ik kerstvakantie.
op 8 januari 2019 zijn we weer terug met het eerste blog van 2019. wat dat gaat worden is nog niet bekend.
wel komen er een paar veranderingen in wanneer het blog in 2019 online gaat komen. hoe en wat precies moet ik nog even uit puzzelen wat de beste tijd gaat worden.
maar ik denk dat het ergens tussen 08.00 en 08.15 gaat worden.
maar er staan nog wat andere dingen op papier en ik ben nog met de werkprocessen bezig van bijvoorbeeld een nieuw Cottonshall verhaal.
we gaan dus gewoon door in 2019, het 9de jaar voor het weblog. dat betekend dat het blog dus in 2020 10 jaar bestaat! 
hmm ... ik heb heel 2019 nog om te bedenken of we hier iets extra's mee kunnen gaan doen. 
rest mij eigenlijk nog maar een ding:



ik wens iedereen fijne en gezellige kerstdagen en een hele maar vooral veilige jaarwisseling!

tot het volgende blog ... in 2019!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...