vrijdag 30 maart 2018

stand van zaken 2018, week 13

examens
het zit erop!
nee, niet dit weblog maar school voor me dochter. het 4de lesjaar is klaar.
nu alleen nog alles goed doornemen voor de examens van schriftelijk Nederlands, Engels, wiskunde en biologie, die tussen 4 en 20 april plaats vinden en dan is het wachten tot 13 juni op dat hele spannende telefoontje van uit de school.
ben je wel of niet geslaagd?
voor haar mondeling examen Engels is ze geslaagd met een 8,5 en voor het mondeling Nederlands met een 7,5. die zijn dus binnen! nu de rest nog.
mocht het tegenvallen dan is er nog een herkansing, maar ik denk dat ze het wel gaat halen.
er is wel stress, maar het gaat helemaal goed komen.

Cottonshall
jullie hebben misschien als gemerkt dat er dit jaar nog geen verhaal van Cottonshall online is geweest.
ik heb wel ideeën voor een verhaal maar kom er gewoon niet aan toe om het ook uit te schrijven.
me tijd was de afgelopen maanden gevuld met me huishouden, werken en me dochter helpen met de voorbereidingen op haar examens.
ik ga geen beloftes doen dat er dit jaar nog een verhaal komt.
misschien dat na 2 jaar even een pauze ook wel goed is? mochten jullie er anders over denken dan mag je me dat altijd laten weten.

nieuwe meubels
intussen ben ik al aardig bezig geweest om me meubels te vervangen.
ik heb inmiddels me lang gewilde boekenkast en sinds kort hebben we de oude, kapotte bank ook vervangen.
daar naast vond ik nog een leuke hooker/poef om bij de bank te zetten, we hebben nu geen hoekbank meer maar met die lossen hooker/poef kan me dochter toch nog lekker lui haar benen kwijt.
in de hoop dat mijn katten de bank met rust laten heb ik een krabplank gekocht.
helemaal met rust laten gebeurd nog niet maar het zal wel een keer over gaan komen dat ze niet met hun nagels in de bank mogen krabben.
dat je op die hooker/poef ook gewoon lekker kan gaan liggen hebben de katten ook al door, zo als Frodo die je hier op de foto ziet.
het oude stoeltje valt misschien wat model met de rest wat uit de toon maar ik ben nog steeds heel blij met de stoel.
dan nu de gang nog schilderen en ik ben beneden rond met wat ik wilde doen.
boven ga ik niet te veel meer doen, het enige wat ik daar nog wil is de oude kast op me slaapkamer eruit en daar een nieuwe voor, en niet zo een grote meer als nu.
ik denk zelf aan twee losse, smalle kasten. ik zie wel wat ik nog ga doen en wat ik naar me smaak kan vinden.

werk/loods3
ik heb het reuze naar me zin bij loods 3, ik heb er tegenop gezien maar het is me mee gevallen.
na bijna 5 jaar thuis zitten is dit nu een warm welkom waar ik stiekem toch wel van geniet.
we hebben een hele leuk team waar we mee samenwerken en zelf nog bekende voor mij die ik er tegen kom.
voorlopige blijf ik nog op de woensdag- en donderdagmorgen aan het werk, maar er gaan binnenkort wat dingen veranderen dus mogelijk dat ik er wat extra uurtjes bij ga nemen.
mocht dit zo zijn dan horen jullie dat nog wel.


tot het volgende blog ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...