woensdag 28 maart 2018

#postcrossing#99

hoi hoi,
hier weer een nieuwe postcrossing.
nummer 99 en dat betekent dat we volgende week voor de 100ste keer postcrossing hebben.
100 keer postcrossing in 2 jaar.

dan wilde ik even dit blog onder de aandacht brengen.
de naam kwam mij bekend voor en ik weet waar van. op instagram heeft zij wel eens posts van mij gelikt die met postcrossing te maken hadden.
haar kaarten zijn net mini kunstwerken, meer  hier over in het blog van postcrossing:

https://www.postcrossing.com/blog/2018/03/23/amy-s-inspiring-postcards

voor wie van haar ooit een kaart heeft ontvangen is het toch wel een klein feestje wat je door de brievenbus heb gehad.
lekker vrolijk en kleurrijk wat zij er van maakt.

gaan we door met de kaarten van mij, de kaart die ik heb verstuurd en zijn aangekomen op hun bestemming.
afgelopen week kwam het bericht dat de kaart uit postcrossing 97 naar de USA was aangekomen.
na 9 dagen 6269 km te hebben gereisd was die op plaats van bestemming.
de kaarten naar Rusland (postcrossing 93), China (postcrossing 96) en Taiwan (postcrossing 98) zijn nog onderweg naar hun bestemming.
zelf heb ik deze week niks ontvangen. en dat maakt niks uit, stilte voor de storm zeg ik altijd maar: zo heb je niks en zo heb je er wel 4 tegelijk.

we gaan er deze week ook weer een kaartje op uit sturen.
en dat is deze kaart.
deze kaart gaat naar de USA, en zal een afstand van 5912 km gaan afreizen voor die op zijn bestemming is.
op de kaart staat een afbeelding van flessenpost, dit werd vroeger door de zeelieden gedaan.
soms voor de grap maar soms ook als noodkreet, een laatste mededing over wat er was gebeurd of een bericht aan hun familie.
tegenwoordig wordt flessenpost nog wel eens als een soort wedstrijd gedaan, gewoon om te zien hoe ver je bericht komt.

en zo komen we weer bijna aan het einde van deze postcrossing.
dat van die flessenpost is wel grappig, misschien dat ik nog wel eens een keer dat ga uitproberen.
voor de lol, om te zien hoever het gaat komen.
volgende week dus de 100ste postcrossing, niks speciaals, ik heb er helaas de tijd niet voor maar misschien wel leuk om eens te duiken in me geschiedenis van de 2 jaar dat ik nu mee doe aan postcrossing.
via instagram kun je ook ieder week zien welke kaart ik die week op de bus heb gedaan, dit is ook op de woensdag. je kunt me vinden onder de naam scoozie73.
voor deze week wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht, graag tot volgende week ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...