maandag 2 april 2018

vrolijk Pasen!

nou dat vrolijke Pasen kan wel weg blijven voor mij.
in de nacht van vrijdag op zaterdag begon ik koorts te krijgen en dat heb ik nog steeds.
ik heb de afgelopen 48 uur al behoorlijk veel geslapen!
en het begint een beetje een jaarlijkse traditie te worden, voor de derde keer in drie jaar tijd heb ik wondroos.
en dit keer is het een behoorlijke plek al, helaas is er door de Pasen geen huisarts aanwezig, dus dat wordt dinsdag (morgen) pas voor ik daar naar toe kan gaan voor medicijnen.
de staat waarin in ik nu ben is niet de staat om veilig te auto rijden voor een huisartsenpost in Bergen op Zoom.
en met even niemand anders die kan rijden in de buurt is het dus nog even volhouden.
op dit moment ben zit ik ook met koorts achter de laptop om jullie even te laten weten dat om deze reden gisteren geen blog online was en er verder deze week ook even niks is.
van de vorige keren dat ik wondroos had heb ik inmiddels wel door dat als ik eenmaal me medicijnen heb ik me na 2 dagen al beter begin te voelen dus volgende week zou ik wel weer genoeg opgeknapt kunnen zijn om te gaan bloggen.
daarom deze week even rust en geen weblog. voor postcrossing geld dat ik volgende week er twee kaart uit ga sturen, staat die teller weer gelijk.



tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...