donderdag 28 juli 2022

vakantie 2022

het is weer de tijd van het jaar om vakantie te nemen. 
de afgelopen twee jaar was dat vakantie thuis omdat door de covid-19 reizen was afgeraden of gewoon niet mocht.
maar we mogen weer! wel geld voor ons Nederlands dat om op vakantie te mogen je een vaccinatie bewijs moet hebben van de 3 prikken die je kon halen tegen het covid-19 virus. 
ik heb ze maar heb geen plannen om over de grens op vakantie te gaan. 
dat laat ik wel over aan mijn zepeto-me. 

zepeto in Egypte
in 2019 maakte ik voor de grap bewerkingen met zepeto van een trip naar Frankrijk. 
de reactie's waren erg leuk en in 2020 maakte ik een USA trip met mijn zepeto. 
in 2021 sloeg ik het over, door de covid-19 en alle maatregelen die er waren leek het mij niet gepast om vakantie trips te promoten met mijn zepeto op vakantie. 
we hebben nog wel met wat maatregelen te maken maar je mag weer op vakantie, dus ik heb mij zepeto laten vaccineren zo dat ze met een vaccinatiebewijs kon afreizen naar Egypte. 
de foto's van deze reis kun je volgende week zien van  01 tm 07 Augustus op het Instagram account (@scooziemouse) en mijn account op Pinterest (Linda(scoozie73)), je kunt ze terug vinden op het zepeto bord. 

vakantie weblog 
het weblog gaat er even twee weken van tussen.
vanaf volgende week 1 tm 14 augustus gaan wij even vakantie houden. 
de rest van de maand augustus zal het ook niet heel druk worden wat betreft de planning met blogs.
postcrossing heeft afgelopen woensdag 2 kaarten gehad die verstuurd zijn en na de vakantie doen we dat op 17 augustus nog een keertje. zo is de staan van een kaart per week weer gelijk. 
StarStableprietpraat slaat een keertje over, dus de eerst volgende is op 19 augustus. 
dat kan een redelijk lange worden omdat we dan even de gebeurtenissen van de afgelopen 4 weken doornemen. 
kattenstreken en ik lees ... boekreviews komen deze maand te vervallen. 

en verder ... 
grote plannen hebben we niet. 
de eerste week is hier mijn dochter druk in de weer met Gish en ik heb die week mij zepeto vakantie om dagelijks te uploaden. daarnaast help ik soms mijn dochter ook mee met de opdrachten die ze voor Gish moeten maken.
de tweede week krijgen we familie die komt logeren. echt plannen hebben we niet, wel willen we naar het lokale tuincentrum gaan. daar is een leuke speurtoch voor de kinderen om te doen. 
en de derde week heb ik prive nog wel vakantie maar het weblog gaat weer draaien, maar met twee blogs voor die week op de planning. 

tja, ik kan er voor nu even niet meer van maken. 
ik wens voor wie ook nog op vakantie gaan iedereen een fijne vakantie. ben je al terug? dan hoop ik dat je een fijne vakantie heb gehad. 
laten we hopen op mooie, niet al te warme dagen. 

tot na de vakantie, zie jullie graag vanaf 17 Agustus weer terug voor postcrossing 310. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...