woensdag 6 juli 2022

postcrossing#306

het is weer woendag, het midden van de week, tijd voor postcrossing!
en ik kan er niet veel meer van maken dan dat het wederom een rustig week was. 
geen post, maar dat is ook niet zo heel gek. we hadden in de afgelopen weken regelmatig meerdere  kaarten per week die waren aangekomen. 

intussen was er van mijn kant post verstuurd die op hun bestemming zijn aan gekomen. 
niet heel verrassend maar de kaart van vorige week, eentje naar Duitsland heeft zij bestemmig bereikt na een reisje van 354 km in 3 dagen. 
er zijn nu nog twee kaarten onder weg, een naar China en een naar de USA.

en dan de kaart die ik deze week erop uit heb gestuurd.
dat is deze kaart geworden en die is onderweg naar Rusland en zal een reisje gaan maken van 7492 km. 
de ontvangster van deze kaart wont in een kleine stadje wat grenst aan China. de grens is in feite een rivier en de ontvangster vind het soms raar dat aan de overkant gewoon een andere land is. maar ook bijzonder om dingen van een andere cultuur te zien. 
haar droom is om schrijver te worden, en ik heb in 2021 mijn eerste boek uitgegeven. ik ken dat gevoel van een droom en ook hoe het voelt dat je iets heb kunnen uitgeven. oké, geen bestseller maar je eerste stap als schrijver is gezet. 
volg je droom en laat je niet niet van de wijs brengen: ga ervoor! 
de kaart er een uit de alfabet reeks en we zitten inmiddels al op de letter G. 
we gaan het dus weer afwachten hoe lang het gaat duren voor dat deze kaart zijn bestemming heeft bereikt. 


tja, ik kan er vandaag echt niet meer van maken dan dit.
ik heb niks meer wat ik met jullie zou kunnen delen. 
we hebben nog 3 weken te gaan tot aan de vakantie, deze is van 1 tot 14 augustus. 
voor nu wil ik jullie wederom bedanken voor jullie aandachten en graag tot het volgende blog ... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...