donderdag 21 juli 2022

kattenstreken #61

nu er nog 3 zijn is er nog genoeg om met jullie te delen.
ze blijven hun lieve momenten houden maar soms hebben ze ook nog steeds van die momenten dat je ze uit hun bol gaan.
je kan ze waarschuwen maar dat helpt niet altijd en de dingen die ze deden bleven ze doen tot vervelends toe.
regelmatig heb ik dit gedeeld met jullie en dat blijven we doen, alleen nu van de 3 overgebleven katten.
dit zijn Frodo, Nala en Raya, en dit zijn de verhalen uit hun leventje.

en laat je nog steeds niet misleiden door hun schattige kopjes!


foutje logo
vorige keer bij kattenstreken, kattenstreken 60 zat er een klein foutje in het logo.
dit was de opzet van het huidige logo zonder de namen van onze monsters. 
ik ben namelijk bezig geweest om een nieuwe logo te maken voor 2022-2023 en had per ongeluk de huidige verwijderd. 
gelukkig had ik deze nog op een USB stick staan dus voor deze maand nog even het oude logo opgezocht. 
na de vakantie gaat het nieuwe logo gebruikt worden.

Raya en de vlieg 
Raya is een actieve vliegenvangster. maar ze kan er ook rustig naar zitten kijken voor dat ze haar slaag gaat slaan. 
dit moment legde mijn dochter vast toen ze boven kwam en Raya in de badkamer alle aandacht had voor een vlieg die daar rond zoemde. 
of ze hem uiteindelijk ook te pakken heeft gekregen weet ik niet. 

toch weer die vliegenmepper!
ik had jullie de vorige keer al verteld dat Nala de vliegenmepper meer als een speeltje ziet al echt bang er voor zijn dat hij er een mep mee krijgt. 
nou, we hebben hem weer vast kunnen leggen met zijn speel-moment.
tja, ik heb jullie de vorige keer al genoeg vertelt, ik denk dat de foto's genoeg zeggen.
pak dat ding en Nala zit al gelijk bij je te kijken. 
ik vraag mij soms echt af of ik de enige ben ben dit soort maffe katten of zijn er ook nog andere mensen met een kat die dit doet? 


een beetje lui
nou niet een beetje lui maar gewoon heel erg lui!
Frodo heeft het afgelopen 2 jaar meer een band gekregen met mijn dochter. 
daar was haar hond Beertje het niet echt over eens maar goed, de strijd is gestreden en ze delen nu samen een plekje op het bed van mijn dochter. 
en deze foto zegt genoeg over hoe Frodo zijn plek benut. 
het toppunt van relaxed en lui tegelijk! 
mijn dochter maakte deze foto's van hem, hij lag er totaal ontspannen languit te snoezen. 
maf beest. wel merken wij hier dat hij oud begint te worden. niet dat hij ziek is of zo maar er begint een grijze waas over zijn zwarte vacht te komen. hij is intussen al 8 jaar dus zo vreemd is dat misschien nou ook weer niet. 

vakantie
en dit was voor nu even de laatste kattenstreken.
in de maand augustus is er even geen kattenstreken, we gaan even met vakantie. 
het weblog is even op stil van 1 tot 14 augustus.
vanaf 15 augustus gaat het weblog wel weer opstarten maar beperkt omdat ik privĂ© nog steeds vakantie heb. 
de eerst volgende kattenstreken staat gepland voor donderdag 22 september. 

namens de katten clan een high poot, voor wie ook nog met vakantie gaan: fijne vakantie! 
en we zien je graag na de vakantie weer terug voor een nieuwe kattenstreken. 




 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...