vrijdag 16 april 2021

StarStable Prietpraat #34


StarStable is een online paardenspel voor spelers uit de hele wereld die samen allerlei leuke avonturen beleven. elke speler rijdt en verzorgt een eigen paard of meerder, voltooit opdrachten, neemt deel aan competities en maakt deel uit van een episch verhaal.

het Finse paard
uit het land van uitgestrekte bossen, duizenden meren en strenge winters komt een paard met de vastberadenheid van een Scandinavisch ros. 
het Finse paard heeft een bijzondere geschiedenis die is verbonden met de geschiedenis van Finland. 
het Finse paard heeft zich razendsnel aan het leven van de Finnen aangepast en unieke vaardigheden ontwikkeld waardoor je vier paarden in één krijgt: een rijpaard, een trekpaard, een renpaard en een pony. 
dankzij deze vier eigenschappen is het Finse paard geschikt voor veel mogelijkheden tijdens het rijden, van crosscountry tot plezierritjes, van alledaags gebruik tot lespaarden. 
in Finland zijn ze vooral bekend vanwege de 'Kuninkuusravit', paardenrennen die daar in de zomer worden gehouden. 
dankzij hun krachtige benen, sterke spieren en stevige hoeven kan dit paard uitstekend uit de voeten op alle terreinen op Jorvik.
je vindt hem in Firgrove. een Fins paard vind je tijdelijk in Fort Pinta, maar hij voegt zich later bij de anderen in Firgrove.
het Finse paard bij Fort Pinta is voor iedereen meteen verkrijgbaar, voor andere moet je minstens level 6 hebben.
ze zijn verkrijgbaar al de zweetvos, koffievos, roodvos, lichte vos, palomino, appelschimmel en zwart en ze kosten 850 Star Coins.
je kunt twee manenstijlen op het Finse paard gebruiken: lange en korte manen. 
als je stilstaat en je op spatie druk gaat hij liggen, net als de Jorvik Wild paarden.
ik zelf ben helemaal geval voor deze paarden, ik vind ze geweldig om te zien en heb er dan ook een aan mijn stal toe gevoegd.
ik hem deze de naam Angelsparkle gegeven.

veranderingen
ze hebben een aantal attributen aangepast in het Guldenblad Concours in de Goudenheuvelvallei. 
dit is een kleine wijziging waar je tijdens het spelen niets van merkt. 
het parcours ziet er alleen wat mooier uit.

wedstrijdoufit in nieuwe kleuren.
de populaire wedstrijdoutfit is er nu ook in nog meer fraaiere kleuren. 
in deze set zien jij en je paard er niet alleen prachtig uit, jullie zijn ook klaar voor elke wedstrijd. 
de zes nieuwe kleuren geven je dat echte lentegevoel. 
jouw rijvereniging kan lekker op vallen als jullie een van deze kleurrijke accessoires en kleding gebruiken.
je vindt de accessoires in het winkelcentrum en de totaalshop.
er is zoveel te vinden dat ik je zeker aanraad om een kijkje in de shop te gaan nemen.
ik zelf heb niet echt een voorkeur voor deze kleding maar de outfit met paars heeft wel mijn aandacht, paars is dan ook mijn lievelings kleur. 
ik weet niet of ik deze outfit ook echt ga kopen, ik wil het nog even aankijken.
maar ik heb ze zeker op mijn verlanglijstje staan.
wat is jouw favoriete kleur in de kledinglijn? 



terugblikken ... 
vorige week hadden we een anti bullying week op het Instagram acoount van @malin_hawkstorm.
geen zware teksten maar gewoon een plaatje en dat zegt soms al meer dan genoeg.
of het gaat helpen, daar kan ik niks over zeggen maar het is weer even onder de aandacht geweest en hopelijk kwam de boodschap over.
hou het dus gewoon gezellig, en wees eens lief voor elkaar.

dan was er afgelopen week op deze website het blog van ik lees. 
en deze week was dat het 2de deel uit de Soulriders serie, de legende ontwaakt. 
ik zeg er even niks over, je kan hem nog steeds lezen.
over de datum van verkoop is nog al wat wisseling, voor nu staat de datum op 20 April.
hou het gewoon in de gaten, je kan natuurlijk het boek gewoon bestellen dat valt hij vanzelf op je deurmat als hij verkrijgbaar is in Nederland.

scrapbook#20
en dit is het scrapbook van deze keer.
met de Finse paarden en de nieuw kleding en spullen voor je paard.
om echt alles van de nieuwe spullen er met foto's op te krijgen was niet te doen, dus heb ik voor een collage foto gekozen waarbij je het meeste wel kan zien.
duik lekker de winkel in en bekijk het allemaal op je gemak.


en zo komen we weer aan het einde van prietpraat voor deze keer. 
via de instagram accounts blijven we foto's plaatsen , je kan ons vinden onder de namen @malin_hawkstorm en @michelle_mousetree. 

tot het volgende blog .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...