woensdag 14 april 2021

postcrossing#246

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
vorige week hadden we een klein feestje met 5 jaar postcrossing.
niks bijzonders verder maar van uit het postcrossing team hadden ze wel een mailtje gestuurd met de felicitaties dat ik al weer 5 jaar deel uit maak van de postcrossing familie.

verder heb ik vorige week een beetje vakantie gehouden.
euh .... eigenlijk niet echt. ik heb dan wel niet aan het weblog gewerkt maar wel aan wat anders en ik vind het super spannend.
de afgelopen maanden ben ik bezig geweest om de oude Cottonshalls verhalen te bijwerken en zonodig aan te passen.
dit is nu klaar en we zijn nog met wat dingen bezig maar het ziet er naar uit dat ik binnenkort deze verhalen als een boek in mijn handen ga hebben.
ik vind het zo spannend allemaal! ik verwacht er geen super hit mee, maar het is toch wel gaaf om straks je eigen verhalen in boekvorm te hebben. 
zodra er meer bekend is laat ik het jullie wel weten. 
intussen ben ik al wel begonnen met iets heel anders om te schrijven, daar kan ik jullie nog even niks over vertellen.

de kaart uit postcrossing 244, naar Nieuw Zeeland heeft zijn bestemming inmiddels bereikt na een reis van 18.830 km in 15 dagen.
dat is een stuk sneller gegaan als dat ik had verwacht, als ik eerlijk mag zijn.
gaan we door met de post van deze week, en dat is lekker kort: helemaal niks.
ook heb ik nog geen meldingen gehad van kaarten die zijn aangekomen.

en dit is dan de kaart die ik deze week op de brievenbus heb gebracht.
en dit kaartje gaat onderweg naar Japan en zal een afstand van 9349 km gaan afreizen voor het op zijn bestemming is aangekomen.
veel kan ik over de ontvangster niet vertellen, want dat stond er ook niet bij.
alleen dat ze lezen houdt, graag voetbal kijkt, fotografeert en naar muziek luisterd.
het wenslijstje was lastig, deze kaart is meer algemeen Hollands dan lokaal van mijn eigen woonomgeving, maar die kaarten zijn er ook niet.
dus ik hoop dat de Hollandse fiets in een soort van Amsterdam achtergrond net zo goed is(?)
we gaan het gewoon afwachten hoe de reactie is.

en zo komen we alweer aan het einde van postcrossing van deze week.
het is allemaal wat rustig, maar je weet maar nooit. volgende week kan het heel anders zijn.
dat is toch het leukste van postcrossing: je weet nooit wanneer en waar vandaan je post gaat krijgen. 
rest mij nog om jullie te bedanken voor jullie aandacht en graag tot volgende week ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...