woensdag 21 april 2021

postcrossing#247

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
ik had een tijdje terug al gezegd dat ik bij Postcard Sisters zou gaan bestellen, helaas had ik even wat dingen die er tussen waren gekomen en had ik dit nog niet gedaan.
toch ben ik deze site niet vergeten en wil ik er zeker nog gaan bestellen.
ik moet alleen nog even bekijken wat betreft de mogelijkheid van betalen bij hun.
dit kan met een Paypal account, die ik niet heb of via bankoverschrijving maar dan krijg je weer eerst een mail met gegevens en dan kan je betalen. dus ik moet even kijken wat het handigste is voor mij. 
omdat mijn voorraad van kaarten toch wel aangevult moet worden heb ik voor nu maar weer geshopt bij postzegelerop.nl, daar kun je volgende week dus weer een updat van verwachten.
deze blijft toch ook zeker wel tot mijn favoriete shop te horen om kaarten te kopen.
maar ik wil ook zeker graag andere site's uitproberen. 

inmiddels heb ik bericht gehad dat een aantal kaarten hun bestemming hebben bereikt.
om te beginnen de kaart uit postcrossing 241, een kaart naar Rusland. deze heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 8364 km in 38 dagen. de kaart van het Amsterdamse huisje vonden ze helemaal gewelding.
en dan hadden we nog een kaartje uit postcrossing 245, de kaart naar Duitsland. die heeft na een reisje van 461 km in 10 dagen ook zijn bestemming bereikt. waarom het zo lang heeft geduurd is mij een raadsel, maar hij is aangekomen, dat is het belangrijkste.

en deze week hebben natuurlijk ook weer een kaartje op de bus gedaan.
dat is deze en die gaat naar USA en zal een reis gaan maken van 8028 km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvangster maakt graag wandelingen met haar man en hun hond langs de rivier en soms gaan ze naar het strand of trekken de bergen in. verder houdt ze van lezen, koken en werkt graag in de tuin.
verder kan ik eigenlijk niet zo veel meer er over zeggen zonder mijn privé-regel van namen enzo te overtreden. 
een voorkeur aan kaarten had ze niet, dus heb ik gekozen voor de tulpen kaart. 
we gaan het afwachten wat ze er van gaat vinden.

en zo komen we aan het einde van deze postcrossing.
er zijn geen extra mededelingen om te doen dus rest mij alleen nog om jullie te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog .... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...