woensdag 10 februari 2021

postcrossing#237

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
we hebben deze week echt een hele rustig week en dat is niet zo heel erg.
mijn week was niet zo geweldig, ik heb helaas afscheid moeten nemen van een van mijn katten.
maar daar kan je volgende week meer over lezen in kattenstreken#45 (18-02).

tussen alle zorgen door heb ik nog wel mijzelf met het weblog en postcrossing bezig gehouden.
de voorraad kaarten was vorige week al aan gevuld maar de postzegels raken ook weer op, dus ik heb weer nieuwe besteld.
deze keer gaan we over op de wereld rond met happy postcrossing.
en voor de oplettende volgers: ja, deze kan je ook terug vinden op de postzegellogo's die ik altijd onderaan van dit blog zet.
het leek mij ook wel grappig om van deze plaatsje echte postzegels te maken die ik gebruik op de kaarten die verstuurd worden.
dus hier bij gelijk een hint wat er dit jaar op de postzegels kan komen. 
postzegels laten maken met je eigen voorkeur aan afbeelding blijft erg leuk, zo kan je jouw postzegel heel persoonlijk maken als je dat zou willen.

tja, de post zelf was echt rustig deze week.
er zijn nog twee kaarten onderweg, eentje naar Rusland (17 dagen) en eentje naar Litouwen, postcrossing 236, deze heeft inmiddels zijn bestemming bereikt na een reis van 9 dagen over 1481 km.
verder heb ik niks ontvangen, maar we hebben naturlijk wel wat verstuurd.

namelijk deze kaart. 
deze kaart gaat naar Duitsland en zal een afstand van 226 km gaan afreizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
de kaart is voor een oma die hoopt met leuke kaarten van over de hele wereld haar kleindochter wat op te vrolijke nu ze in Duitsland een bezoekersverbod hebben in veband met het coronavirus.
dat hebben wij hier in Nederland ook, dus ik begrijp het wel.
deze beer is dan een beetje symbolisch "even op bezoek om een bakje koffie of thee te doen".
ik hoop dat ze het leuk gaan vinden en ze zeker beiden even een blij moment hebben als deze kaart op de deurmat valt.

en zo zijn we weer aan het einde van postcrossing voor deze week gekomen.
in Nederland hebben we weer met sneeuw te maken. gelijk een code rood erbij. 
een sneeuwstorm waait nu over het land. dit was vanmorgen om net 8 uur. (07-02 2021)
inmiddels ligt er nog veel meer, de sporen die ik in de sneeuw had staan toen ik naar de schuur was geweest om de kattenbak te verschonen zijn alweer weg. opgevult met sneeuw.
ze geven voor de verder week ook nog meer sneeuw op en temperaturen rond -5, dat is erg koud. zeker voor Nederlandse begrippen.
ik denk dat dit zo een dingetjes is wat men bedoelt met klimaatverandering.
maar dat is meer een discussie voor een ander blog.
ik bedank jullie weer voor jullie aandacht deze week en graag tot de volgende keer ...








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...