woensdag 3 februari 2021

postcrossing #236

het is weer woensdag en na bijna 5 jaar weten jullie wel wat dat betekent: 📬postcrossing tijd!
wat de post betreft was het rustig, met kaarten dan. 
de rekening waren er wel gewoon zo als iedere maand.😉
we had ik verjaardagskaarten.
afgelopen weekend was het mijn verjaardag maar door de coronamaatregelen is het niet iets wat je uitgebreid kan vieren, niet dat ik dat zou doen.
maar uit eten met mijn dochter zat er dit jaar niet in. we hebben thuis zelf sushi gemaakt en dat was net zo lekker en gezellig om te doen.

afgelopen week heb ik de voorraad kaarten weer eens bijgevuld.
ik probeer altijd wel te kijken of het kaarten zijn die ik nog nooit eerder heb gehad, maar na bijna 5 jaar word dat lastig om te zeggen of ik er een nou wel of niet heb gehad.
dus we kiezen er een paar uit die leuk zijn en bestellen we.
ook deze keer komen de kaarten weer bij www.postzegerop.nl vandaan. 
ik blijf het zeggen: ik vind het een geweldige site!
dit keer weer een aantal toeristische Holland kaarten er bij. 
ook een paar een gave dieren kaarten, vooral de giraffe vind ik te gek.
er waren er nog meer van dat soort kaarten, ik heb het idee gekregen om een paar van die kaarten te kopen en dan in een collage-lijst te stoppen.
leuk voor aan de muur, maar dat is dan voor later als we een andere huis hebben.
hier doe ik niks meer.

gaan we door met de post.
en de kaart uit postcrossing 234, naar Duitsland heeft zijn bestemming bereikt naar een reis van 354 km in 13 dagen.
de ontvangster is een nieuwe postcrosser en ik was de eerste waar ze een kaart van heeft gekregen. ze heeft de kaart ook als favoriet aangegeven.
welkom bij de postcrossing familie, en dat je nog vele leuke post mag ontvangen en versturen!

dan is er nog een kaart onderweg, de kaart van vorige week uit postcrossing 235 naar Rusland. deze is nu 10 dagen onderweg.
we wachten nog geduldig af tot het zijn bestemming heeft bereikt.

intussen hebben we er deze week weer een kaartje in de brievenbus gestopt.
dit kaartje gaat naar Litouwen en zal een reis gaan maken van 1481 km.
deze dame die de kaart gaat ontavngen houdt van lezen en reizen en heeft een zwak voor bergen.
een ding hebben we beiden gemeen: de interesse geschiedenis.
middeleeuwse Europese geschiedenis en de kruistochten is voor haar een favoriet.
ik zelf mag graag snuffelen in de geschiedenis van koning Henry de achste, de Tudors geschiedenis.
op de wens-lijst stond iets van klederdracht van uit je land, dit is wat ik kon vinden wat er het dichste bij kwam.
we gaan het afwachten wat de reactie zal zijn op deze kaart.

en zo zakken we langzaam aan weer naar het einde van dit blog.
de kaarten voorraad is weer aangevuld maar nu mag ik weer postzegels gaan bestellen.
en ik heb al een idee wat er deze reeks er op gaat komen.
maar daar vertel ik later wel weer meer over.
in Nederland is inmiddels de lockdown opgeschoven naar 2 maart, we zitten voorlopig nog wel even thuis. 
maar langzaam begin ik nu ook wel het sociale contact te missen, zoals bijvoorbeeld met mijn collega's van de krijgloopwinkel.
maar we verliezen de moed niet en maken het beste van onze tijd thuis. mijn dochter en ik zijn begonnen om Supernatural te streamen, wel een leuke serie.
dan rest mij nu alleen nog om jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot de volgende keer ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...