woensdag 11 december 2019

postcrossing#180

we zijn er weer met een nieuwe 📫postcrossing!
en het is de ene na laatste van 2019, volgende week een dubbele potcrossing oftewel er gaan twee kaartjes uit en dan gaan we vakantie houden om kerst en de jaarwisseling te vieren.

voor postcrossing was het ook een bijzonder jaar. het was 150 jaar geleden dat postcrossing van start is gegaan en kijk eens naar nu.
over ruim 210 landen reizen 54,858,440 kaarten, die bij elkaar 277.996.555.538 km hebben gereisd. 
en dat allemaal dankzij ruim 790.384 leden van postcrossing!

je kon dit jaar een kaartje naar het kantoor van postcrossing sturen om hun te feliciteren met dit 150 jarige bestaan, en jouw bijzondere ervaringen over postcrossing met hun te delen.
en dat is massaal gedaan, het was een lawine van happy mail bij hun.
en daar kan je meer over terug lezen in een blog van postcrossing.


wow!😊 ze hadden dus iets meer gekregen dan verwacht!?
zeker erg leuk om te lezen over de verhalen van andere wat postcrossing betreft.
mijn verhaal kennen jullie al: het begon als een grap om te zien of het echt werkten en nu ... is het al ruim 3 jaar een vast item op het blog geworden.
ik vind het super leuk en raad het andere echt aan om te doen. zo leuk als je weer post heb gehad, zelfs mijn dochter vindt het nu leuk en leest als eerste de kaart voor ik hem krijg.
en deze week was het een rustig week, geen kaart ontvangen of aangekomen.
dus gaan we door naar de kaart voor deze week.

en dit kaartje gaat naar ... Duitsland.
en de kaart zal een afstand van 460 km gaan afreizen voor het zijn bestemming heeft bereikt.
en deze week gaan we door met de kerstgroetjes door middel van een kaart uit de "old ladies" serie. 
oke, deze stond niet op de wenslijst van kaarten maar ik ga er vanuit dat een kerstkaart ook een warmwelkom heeft.
en deze week is dat dan ook weer een kerstkaart met de warme kerstgroetjes uit Nederland.
wel op een kaart met een thema wat van oorsprong uit Finland komt.
we horen van zelf hoe de ontvangster hem vond.

en hier mee komen we ook aan het einde van postcrossing voor deze week.
volgende week dus de laatste en dan zijn we er twee weken niet: kerstvakantie.
volgende week kom ik daar nog even op terug.
voor nu wil ik jullie bedanken voor jullie aandacht en graag tot volgende week ...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...