woensdag 4 december 2019

postcrossing#179

hallo, 
we zijn weer bij de woensdag en dan is het tijd voor 📫postcrossing hier op het weblog.
we zitten inmiddels alweer in de maand december en langzaam krabbelen we naar het einde van 2019.
we hebben na vandaag nog 2x postcrossing op de kalender staan en dan zitten we al weer aan de kerstvakantie.
had je die nog niet op geschreven? de vakantie is dit jaar van 21 december 2019 tot 5 januari 2020.
de werkwijze is weer zo als voorgaande keren, 2 voor de vakantie en 2 na de vakantie. blijft de staand gelijk!

om precies te zijn is het vandaag 4 december en volgens onze Nederlandse traditie hebben wij morgen nog Sinterklaas. 
maar op het weblog zijn we al in de kerststemming en daar gaat postcrossing in mee!
de komende weken gaan er kerstkaarten uit. ik heb hele leuke kaarten van uit de serie "old ladies", erg grappige kaarten. maar ik heb er ook nog andere winterprentjes om te versturen.
kaarten ontvangen heb ik niet maar er is wel een kaart op zijn bestemming aan gekomen.
de kaartje van vorige week naar Tsjechië heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 897 km in 7 dagen.
dan is de enige kaart die nog aan het reizen is de kaart naar Finland uit postcrossing 176.


we gelijk door met de eerst kerstkaart die dit jaar op de brievenbus is gegooid.
dit kaartje gaat naar Rusland, en ik heb het wel eerder meegemaakt dat jongeren mee doen aan postcrossing, en dat is helemaal top.
maar deze keer heb ik een 12 jarige meisje uit Rusland die deze kaart gaat ontvangen.
de kaart zal een afstand van 2852 km gaan afleggen.
ik hoop dat de kaart voor de kerst er zal zijn. en als is dit geen Van Gogh op de afbeelding, hoop ik toch dat de "winteravond" van Henri Le Sidaner welkom is.

en daarmee is de kop eraf wat betreft de eerst winter/kerst kaart!
ik heb hier thuis de kerstkaarten om te versturen naar familie en vrienden al klaar liggen, alleen nog even de postzegels erop plakken.
de lijst voor de boodschappen is ook al klaar, hoewel deze niet heel lang is voor dit jaar.
de kerst vier ik door diverse reden alleen met mijn dochter, daar later meer over.
wil ik jullie voor nu weer bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...