dinsdag 27 februari 2018

5 handige haar hacks

kent jij ze ook? vrouwen met fantastisch haar. elke dag weer. 
dat van mij vernoem ik altijd maar coupe dode kip.
geweldig haar hebben is namelijk een stuk makkelijker dan je denkt. 
je moet gewoon even weten wat je moet doen! daarom hier 5 simpele haar hacks op een rijtje. kom maar door met die weelderige lokken!

ga statisch haar te lijf met een tandenborstel. 
vooral in de winter, als de lucht koud en droog is, hebben we nogal snel last van statisch haar. en dat leidt vaak tot een krans van kleine haartjes op het moment dat je je haar in een knot of staart draagt. je snapt: irritatie alom. gelukkig is dit makkelijk te verhelpen! 
spray wat haarlak of een beetje wax op een schone tandenborstel en strijk hiermee de haartjes weer op hun plek. 

verberg je uitgroei met make-up. 
deze hack is vooral handig voor dames die hun haar donkerder kleuren en de volgende kleurbeurt nog éven uit willen stellen ... je kunt je uitgroei namelijk verdoezelen door er een klein beetje oogschaduw in de juiste kleur op te smeren!

klaar met speldjes die uitzakken. 
zo irritatie: schuifspeldjes die de hele tijd uit je haar zakken. ook hier is haarlak de redder in nood! spray je je speldje namelijk eerst in met haarlak, dan blijven ze een stuk beter zitten.

droogshampoo gebruik je 's nachts! 
heb jij je iets te vette haar altijd overdag en bestrijd je dat met droogshampoo? 
stop daar dan nu mee en gebruik het 's nachts! zo kan het lekker lang intrekken en wordt je door de structuur wakker met een volumineuze bos haar. 


slaap met een vlecht. 
het is namelijk de makkelijkste manier om wakker te worden met die o-zo gewilde beachwaves én het zorgt ervoor dat je haar minder snel vet wordt. 

( bron: mns.nl)

droogshampoo?? die kende ik niet maar dat blijkt dus een poeder te zijn wat je in je haar wrijft en het haarvet opneemt.
de truc van de oogschaduw die kende me dochter al, ik niet en het klinkt me ook wat vreemd in de oren. zou dat ook werken op beginnende grijze haren?
hoe dan ook misschien dat jullie wat aan deze tips hebben.

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...