woensdag 19 juni 2024

postcrossing#391

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. 
En ik kan er deze keer niet heel veel van maken. 
Er was voor mij geen post deze week en post van mijn kant is één kaart op zijn bestemming aangekomen. En dat is de kaart van vorige week, postcrossing 390, een kaart naar Finland. Deze is nu 7 dagen reizen over 1648 km op zijn bestemming aan gekomen.
Dan hebben we uit postcrossing 389 nog een kaart naar Rusland onderweg. Deze is nu 17 dagen onderweg. 

Tja, wat kan ik zeggen? 
Ik heb eigenlijk niks te melden.
Ik heb nog wel gezocht of er informatie is over World Postcard Day, maar die was er niet. Ik verwacht wel dat binnenkort de wedstrijd gehouden wordt wat betreft de kaart en het thema, maar voor nu heb ik nog niks gevonden.  
We houden het in de gaten, World Postcard Day valt elk jaar op 1 oktober. De afgelopen 2 jaar heb ik eraan meegedaan en ben van plan dit jaar ook weer mee te doen.

Nou, dan gaan we maar door naar de kaart die ik deze week op de post heb gebracht en dat is deze kaart.
De kaart is onderweg naar Duitsland en maakt een reisje van 432 km voor het zijn bestemming heeft bereikt. 
De ontvangster van deze kaart werkt als financieel accountant, en dat doet ze al 30 jaar. Ze heeft een huis met een mooie tuin, waar 5 schapen en 3 katten van een goed leven genieten. 
Ze beschreef hoe zij een goede vriendschap heeft gekregen via postcrossing met een Russische penvriend die ook in Duitsland.
Een mooi voorbeeld dat er uit postcrossing ook vriendschappen kunnen ontstaan. 
Er was een lijstje met dingen die ze leuk vond. De Japanse bloesem heb ik niet maar wel deze Japanse stijl oceaan. Landschappen stonden er ook op en koraal is toch een soort van landschap, maar dan onder water.
We gaan het dus afwachten wat ze ervan gaat vinden. 




En dit was het dan alweer.
Ik heb echt gewoon niks meer om te delen.
Ik wil jullie toch weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog … 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#402

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  Wat een omslag in het weer deze week, het was koud en nat, echt herfstweer. Voor nu lijken we ...