woensdag 14 februari 2024

postcrossing#374

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. 
En ik wil gelijk beginnen met excuses te maken aan degene die een kaartje hebben gestuurd naar mij januari 2024.
foto: Shutterstock
Vorige week kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn huisnummer verkeerd had genoteerd. 
Er stond 42 maar dat moest 24 zijn. Ik weet dat er in deze hele straat geen nummer 42 is, dus ik hoop dat de postbode hier zo lief is om naar de achternaam te kijken en alsnog de eventuele verstuurde kaarten bij mij in de brievenbus te stoppen. 
Echt duizend maal sorry, ik heb geen idee hoe dit foutje er in is gekomen.
Ik vermoed iets te snel getypte en niet goed gekeken bij het opslaan.
Dan denk ik dat het mysterie waarom ik nog geen kaarten had gekregen ook is opgelost. 
Ik voelde mij zo stom toen ik die fout ontdekte, de afgelopen weken zo vaak het adres moet doorgeven tijdens de verhuizing en dan met het adres veranderen bij postcrossing gaat het mis. 
Nogmaals, sorry.

Oké, naar dit bericht mag het duidelijk zijn dat ik nog geen post heb ontvangen. 
We weten nu ook hoe het komt.
Verder zijn er van mijn kant nog twee kaarten onderweg, een naar de USA uit postcrossing 372, deze is nu 16 dagen onderweg.
En uit postcrossing 373, vorige week, een kaart naar Rusland, deze is nu 9 dagen onderweg. 
Gaan we door met de kaart die ik deze week heb verstuurd.

En ik moet eerlijk bekennen dat ik verrast was en ook blij.
Hoewel Oekraïne nooit is buitengesloten van postcrossing, kreeg ik toch het idee dat post naar die hoek weinig voorkwam. 
Wel kwamen berichten van Russen die werden aangesproken over de oorlog, onterecht. Ik heb toen al laten weten dat respectloos vond dat er Russen worden uitgescholden over de keuzes van hun leiders. 
Maar het maakt mij zeker blij om nu een adres te hebben voor een kaart naar Oekraïne.
En dit is de kaart die daar naar toe gaat, de kaart gaat een reisje maken van 1276 km en ik hoop dat het zijn bestemming zeker gaat bereiken. 
De ontvangster van deze kaart heeft weinig over zichzelf vertelt. Ze houdt van beren en vroeg om kaarten met beren, helaas heb ik die niet.
Maar wel een toeristenkaart van Nederland met de bekende molen van ons land. 
Ik heb verder geen vragen gesteld wat betreft de oorlog, gewoon lekker algemeen wie ik ben, wat ik doe en zo. 
We gaan het dus afwachten of de kaart aankomt en hoe de reactie zal zijn. 

En hiermee komen we aan het einde van deze postcrossing.
Nederland heeft net de carnaval gehad en vandaag is het Valentijnsdag, ik heb niks met beiden. 
Maar wie weet, misschien jij wel en krijg je vandaag een leuke verrassing van je liefje of een stille aanbidder. Ik reken nergens op.
Ik wil jullie, zoals altijd, weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog … 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...