woensdag 7 februari 2024

postcrossing#373

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
We hebben januari achter ons liggen, vorige week mijn 51ste verjaardag mogen vieren. En zitten alweer in februari, volgende week Valentijnsdag, ik heb er niet zoveel mee maar misschien een van jullie wel. 
Ik heb geen specifieke plannen om iemand te gaan verrassen. 

foto: pinterest
Vorige week had ik nog nieuwe postzegels besteld en deze heb ik inmiddels ook ontvangen.
Dit jaar geen Sugar the pink fairy op de postzegels maar muizen.
En dit is de afbeelding die deze reeks postzegels heeft: een postmuis.
Ik vond het wel toepasselijk met postcrossing.
Ik heb nog meer leuke afbeeldingen gevonden met muizen en beroepen, wel grappige maar niet afbeeldingen met beroepen zijn.
Ik heb nog heel veel andere leuke en schattige muizen gevonden.
Ik heb het al eerder gezegd, maar muizen zijn één van mijn favoriete dieren.
Als je gaat kijken naar de naam van deze website: scooziemouse, dan mag het geen verrassing zijn dat het logo ook een muis is.
Vanaf volgende week gaat deze postmuis in gebruik, het zijn er weer 5 dus voor 5 weken. 
Deze week heb ik er nog een van het logo om te gebruiken. 

Post heb ik deze week wederom niet ontvangen. Dus we hebben nog even geduld, wie weet misschien dat er deze week een kaartje komt.
Vorige week in postcrossing 372 ging er een kaartje naar de USA en deze is nog onderweg. 

Dit is de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd. 
De kaart is onderweg naar Rusland en zal een reisje gaan maken van 2052 km voor het zijn eindbestemming heeft bereikt.
de ontvangster is getrouwd en heeft twee volwassen kinderen en oma van een kleindochter.
Ze houdt van reizen, boeken lezen en is geïnteresseerd in geschiedenis, kunst, boeddhisme en yoga.
Omdat er ook interesse is voor tradities uit andere landen dacht ik dat deze kaart met Nederlandse gezegden wel leuk kon zijn.
Het gezegde op deze kaart is over koetjes en kalfjes praten. 
En dat betekent praten over niet belangrijke dingen, gewoon een leuk gesprek over niets bijzonders. 
We gaan het dus afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

En dit was postcrossing alweer voor deze week.
Deze week hebben we het 5de nieuwe eind logo van het blog, volgende week de laatste en dan hebben jullie ze alle 6 een keer voorbij zien komen. 
Ik kan er even niks meer van maken, ik heb niks meer om te melden. 
Dus ik bedank jullie voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog … 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...