woensdag 23 februari 2022

postcrossing#287

Hoi hoi en welkom bij weer een nieuwe 📬postcrossing!
we hebben hier een winderig weekend achter de rug. 
het begon op vrijdag met Eunice en zondag en maandag kregen we te maken met storm Franklin. 
Eunice heeft alleen wat plankjes los gekregen die er nog zaten van een oude overkapping, scheelt mij weer sloopwerk. dus echt schade wil ik dit niet noemen.
Franklin waaide flink maar ik heb daar verder geen schade van gehad. 

wat de post betreft was het iets minder stormachtig.
het was een rustige week waarin ik geen post heb gekregen.
de teller van ontvangen kaarten staat op 297 en wat ik verstuurd heb op 300 kaarten, daar zitten de kaarten die onderweg zijn bij opgeteld. 

dan was er post op zijn bestemming aan gekomen.
vorige week in postcrossing 286 ging er een kaart naar Zwitserland en deze heeft zijn bestemming bereikt na een reisje van 4 dagen. 
dan zijn er nog een paar kaarten onderweg, in postcrossing 282 ging er een kaart naar China, deze is nu 37 dagen onderweg.
en in postcrossing 285 ging er een kaart naar Rusland, deze is nu 16 dagen onderweg.

gaan we door met de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd.
en dat is deze kaart, deze is onderweg naar Finland en zal een reisje maken van 1639 km voor het op zijn bestemming is.
de ontvangster van deze kaart woont in het westen van Finland met haar man en dochter.
haar hobby's zijn sieraden maken, breien, zwemmen, fotograferen, schilderen en postcrossing :)
ook kijkt ze graag naar ijshockey, en is fan van de lokale ijshockeyteam. 
de kaart die ik heb verstuurd is er eentje die ik zelf heb gemaakt en is terug te vinden in de Redbubble webshop. 
zomer stond in het lijstje van dingen waar ze van hield en dit is toch wel heel zomers: op een strand met een cocktail in je handen. 
met de twee stormen die we net achter de rug hebben begin ik ook wel weer uit te kijken naar zomer, niet te warm, dat hoeft voor mij dan ook weer niet. 
we gaan het weer afwachten hoe lang de reis gaat duren van deze kaart en wat de reactie zal zijn. 

een tijdje terug heb ik al laten weten dat mijn dochter aan het tekenen is voor mij om postzegels van te laten maken. 
afgelopen week was ze met iets bezig wat ik zelf erg leuk vond en er zit zelfs nog een kleine verwijzing er in naar kattenstreken, een andere blog wat hier één keer per maand is op het weblog.
ik kan er verder nog niks over zeggen maar als alles goed gaat is het op 6 april af en zijn er ook postzegels die we dan gaan gebruiken. 
op 6 april is het 6 jarige bestaan van dit weblog 'postcrossing', het is op die dag precies 6 jaar geleden dat ik ben begonnen met postcrossing.
en dat was het dan eigenlijk alweer voor deze week. 
dan rest mij alleen nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...