woensdag 9 februari 2022

postcrossing#285

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
ik had vorige week postzegels willen bestellen maar de site bij PostNL is er voor onderhoudt uit geweest en kon ik pas later nieuwe postzegels bestellen.
deze zijn inmiddels besteld dus daar meer volgende week over. 

we hebben een rustige week achter de rug wat de post betreft.
ik kan er niet veel meer van maken maar er was geen post van postcrossing deze week.
wel kan ik melden dat de kaart van vorige week uit postcrossing 284 zijn bestemming heeft bereikt in Duitsland na een reis van 6 dagen over 568 km. 

gaan we door met de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd. 
en dat is deze kaart. de kaart is onderweg naar Rusland en zal een reis gaan maken van 1875 km voor het op zijn bestemming zal zijn.
de ontvangster van deze kaart is een student die studeert voor Museummedewerker. 
ze houdt erg van reizen, ze is al in 22 landen geweest (voornamelijk Europa). 
op haar lijstje van kaarten die ze leuk vind stond vuurtorens, en toevallig heb ik nog één kaart liggen met een vuurtoren.
en dat is er een van de vuurtoren Eierland en die staat op het noordelijkste puntje van het eiland Texel.
we gaan weer geduldig wachten op hoe de reactie zal zijn en hoe lang de reis van deze kaart zal duren. 

en ze komen we weer bijna aan het einde van deze postcrossing. 
sorry mensen, ik kan er niet veel meer van maken dan dit, er valt niks te melden als je niks hebt ontvangen. 
wel wil ik nog even een blog van postcrossing onder de aandacht brengen.
ooit gehoord van de Pony Express?
de Pony Express was een kortstondige postdienst die kranten, brieven, telegrammen en overheids- en commerciële post bezorgde met behulp van ruiters op paarden door de Verenigde Staten, tussen St. Joseph in Missouri en Sacramento in Californië. 
meer hier over kun je lezen als je de link gebruik die hier onder staat. 


en dat was het dan toch echt, dan bedank ik jullie weer voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...