woensdag 2 februari 2022

postcrossing#284

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
we beginnen weer in ons normale ritme te komen. vorige week vrijdag mochten weer aan de slag in de kringloopwinkel van het Leger des Heils.
het was wel weer wennen na zo lang thuis te zijn geweest. maar we komen weer onder de mensen en het is zeker fijn om de collega's weer te zien. 
en afgelopen zondag was mijn verjaardag. dat heb ik simpel gevierd met mijn dochter, we hebben sushi gehaald en hebben film gekeken terwijl we de sushi op aten. 
wel ben ik verrast met een paar leuke verjaardagskaarten, waaronder eentje van mijn dochter zelf.
verder heb ik niks met mijn verjaardag vieren. ik ben dit jaar 49 geworden. 
wel hebben we het idee om volgend jaar, begin januari of zo, een feest te geven voor familie en vrienden om de 21ste verjaardag van mijn dochter en mijn 50ste verjaardag te vieren.
twee in één zal ik maar zeggen, maar dat moeten we nog even verder bekijken. 

en afgelopen week hadden we ook post die op de deurmat kwam rollen.
niet alleen kaarten voor mijn verjaardag maar ook van postcrossing.
deze kaart komt uit Rusland en heeft een reis van 2206 km gemaakt in 26 dagen voor dat ik hem had.
verder kan ik eigenlijk niks vertellen over deze kaart.
de tekst op de kaart is in het Russisch dus wat er op de kaart staan over de afbeelding weet ik niet. 
maar ik vind het absoluut wel een hele mooie afbeelding.
de afzender wenst mij wel een happy postcrossing en de temperatuur was 4 graden toen de kaart werd verstuurd. 


verder met de post van deze week.
er waren deze week nog kaarten die hun bestemming hadden bereikt.
in postcrossing 281 ging er een kaart naar Rusland. deze heeft vorige week zijn bestemming al bereikt na een reis van 2190 km in 15 dagen. 
de kaart van vorige week, postcrossing 283 heeft zijn bestemming ook bereikt na een reisje van 494 km in 3 dagen. 
en tenslotte de kaart uit postcrossing 281 naar de USA, die is ook zijn bestemming aan gekomen na een reis van 18 dagen over 6262 km. 

en dan de post die ik er deze week weer op uit heb gestuurd.
dat is deze kaart geworden, eentje uit mijn eigen winkel op redbubble. 
de kaart is onderweg naar Duitsland en is een reisje aan het maken van 568 km. 
de ontvangster van deze kaart woont in de buurt van het Bodenmeer in Duitsland en volgens haar kun je in die omgeving wandelen, zwemmen, kanoën, of gewoon relaxen en genieten van alles wat je daar rond je ziet. 
ze heeft een aantal dingen vermeld wat ze leuk vond om te krijgen en deze kaart bevat enkele onderdelen daar van zo als natuur en dieren. tekenfilm is hier meer een onderdeel van een online spel: StarStable. het ontwerp komt uit dit spel.
verder gaan we het weer afwachten hoe de reactie zal zijn en hoe lang dit reisje gaat duren. 
maar Duitsland is niet zo heel ver. 

en terwijl hier in Nederland een storm over het land waait (maandag), zijn we bijna aan het einde gekomen van deze postcrossing.
ik ga deze week weer nieuwe postzegels bestellen want ik heb er nog ééntje liggen en dan zijn ze weer op.
voor nu lukte dat even niet omdat de site van PostNL door onderhoudt niet te bereiken was.
verder moet ik ook even gaan zoeken naar een nieuwe plek om kaarten te bestellen. mijn voorraad begint aardig uit te dunnen, dus aanvulling is wel prettig. 
nou, dan zijn we er wel weer doorheen voor vandaag, ik zou zeggen ... iedereen weer bedank voor de aandacht deze week en graag tot het volgende blog ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...