zaterdag 12 februari 2022

extra blog: ziek van mijn boosterprik.

afgelopen week heb ik mijn boosterprik* gekregen. 
en ik voelde mij prima, buiten een pijnlijke arm was alles verder gewoon goed.
maar dat ging in de nacht toch net even anders! 
ik leek in een hele foute trans te komen. ik vergelijk het met als of je drugs heb genomen en je reageert er niet zo prettig op. 
ik kreeg het warm, en dan weer koud. ik had het gevoel als of ik in een draaimolen zat, alles draaide rond me.
en 's ochtends was dat niet veel beter. ik leek me niet te kunnen focussen op een punt en als ik dat wel deed dan zag ik alles dubbel. 
mijn benen leken ook niet meer te werken, het voelde onstabiel als ik op stond.

ik heb toen die ochtend nog wel postcrossing online gezet maar heb mij verder nergens meer mee bezig gehouden. 
ik heb die dag weinig gedaan, ik voelde mij gewoon belabberd. en het kon mijn even niks schelen of ik werk om te doen of niet. 

gelukkig voel ik mij nu weer beter. 
het is weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen. 
ik heb deze boosterprik nog genomen maar als ze komen met nog meer van dit soort zooi dan bedank ik toch mooi voor de prik.
van de twee eerder vaccinaties heb ik geen last gehad maar deze booster gaf mij een booster die ik als niet prettig ervaar. 
deze week gaan we weer gewoon aan de slag voor het weblog, gaan we weer verder schrijven aan de 3 verhalen waar ik aan werk en we gaan weer werken in de kringloopwinkel. 


* de keuze om een boosterprik te nemen is voor iedereen een eigen keuze. ik deel hier alleen hoe ik het heb ervaren. 


tot het volgende blog .... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...