woensdag 26 januari 2022

postcrossing#283

hoi hoi en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
we hadden deze week een rustig week wat de kaarten van postcrossing betreft.
er was namelijk geen post van postcrossing voor mij deze week. 
wel heb ik het jaar overzicht 2021 van de ontvangen en verstuurde kaarten van postcrossing gehad, maar om deze uitgebreid te delen heeft geen nut.
zoals de afgelopen jaren komen de meeste kaarten uit Duitsland (11), de USA(6) en Rusland(5). 
en de kaarten die ik zelf heb gestuurd Duitsland(18), de USA(11) en Rusland(7). 
we hebben dus weinig verandering met voorgaande jaren. 

een tijdje terug vertelde ik al dat de site waar ik mijn kaarten meestal bestelde er mee ging stoppen.
ik had nog wel een leuke set kaarten bij hun besteld voor dat ze zijn gestopt.
en dat zijn deze kaarten. 
de kaarten komen van Kitsune Art en dit is een set van 26 kaarten, alle letters van het alfabet op een grappige manier bewerkt op deze kaarten.
zoals: de B, take care, little bear of de J, au revoir, jaguar.
kortom: korte maar grappige teksten met bijpassende tekeningen.
er zijn zijn 26 kaarten en ik zou er graag elke maand een versturen, dus ... we hebben voor twee jaar kaarten uit deze lijn om te versturen. 
natuurlijk heb ik ook nog andere kaarten om te versturen en ik heb ook nog kaarten vanuit mijn eigen webshop op redbubble om te versturen. 

gaan we door met de post die erop uit is gestuurd en dat is deze kaart.
uit de alfabet reeks, de eerste letter, A.
en deze kaart is onderweg naar Duitsland en maakt een reis van 494 km voor het zijn bestemming heeft bereikt. 
de ontvangster van deze kaart heeft twee Main Coon katten.
verder gaat ze graag bij mooi weer fietsen of wandelen. 
ze houdt van breien en haken en ze tijd heeft leest ze fantasie verhalen of liefdesverhalen. 
een echte voorkeur was er niet, elke kaart was welkom, dus ik hoop dat deze alligator een glimlach kan bezorgen. 
we gaan het dus afwachten hoe de reactie zal zijn. 

ik zei het al dat er geen post was deze week van postcrossing en ook waren er nog geen kaarten die ik eerder heb verstuurd op hun bestemming aan gekomen. 
we wachten dat dus ook nog even af.
wel heb ik inmiddels mijn dochter gevraagd of ze wat tekeningen wilde maken om postzegels van te maken voor postcrossing. 
en ze gaat het doen. we hebben niet echt een tijd afgesproken van dat het af moet zijn maar ik heb wel gevraagd of ze voor 6 april iets af kan hebben.
waarom 6 april? omdat dan het blog van postcrossing 6 jaar bestaat. 
ze heeft de vrije hand, maar het moet wel passen bij postcrossing, dus iets met post. 
we gaan het zien wat ze allemaal gaat tekeningen. 
en hier meer komen we aan het einde van deze postcrossing, rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...