woensdag 25 november 2020

postcrossing#228

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing!
en we beginnen nu toch echt wel de kerst kriebels te krijgen! de kerstkaarten zijn geschreven, alleen nog even de decemberzegels kopen en erop plakken en ze kunnen op de post.
dat doe ik pas na 5 december, dan is hier het kinderfeest Sinterklaas voorbij.
voor postcrossing heb ik dit jaar ook een beetje een decemberzegel laten maken.
vorige week heb ik jullie al laten weten welke het was geworden.
vanaf vandaag zit deze zegel op de kaart die wordt verstuurd.
dus tot aan postcrossing 231 hebben we deze zegels, de laatste twee zijn dan ook voor postcrossing 231.
dan gaan er ook twee kaarten uit. 
die postcrossing is ook de laatste van 2020.
de eerst volgende postcrossing zal dan zijn op 6 januari 2021. 
voor dan hebben we nog een paar "I ❤ postcrossing" zegel om te gebruiken. ik heb er verder nog niet over na gedacht wat voor afbeelding ik nog meer kan gebruiken om zegels van te laten maken.
maar omdat er niet echt kaarten zijn van het dorp kan ik misschien wel eens foto's gebruiken van bijvoorbeeld de kerken in ons dorp of de haven, die hebben we wel maar wordt niet echt meer gebruikt zo als vroeger. we gaan er nog eens over nadenken, mogelijkheden genoeg.

gaan we door met de post van deze week.
ik heb deze week zelf niks ontvangen maar er is wel een kaart op zijn eindbestemming aangekomen.
vorige week, postcrossing 227, ging er een kaartje naar Duitsland en deze heeft zijn bestemming na een reisje van 713 km bereikt in 5 dagen.
de enige kaart die nu nog onderweg is komt uit postcrossing 224, naar China, en deze is nu 31 dagen onderweg.

en dit het kaartje van deze week. 
dit kaartje is onderweg naar Rusland en zal een reis maken van 6271 km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
en de eerste kerstzegel zit op deze kaart maar het is ook gelijk de eerste wintersfeer a la kerst die de deur uit gaat.
de ontvangster heeft een dochtertje van 2 jaar dus die zal dit kaartje vast wel leuk gaan vinden met deze hertjes.
ik heb zelfs op de kaart nog een paar leuke eenhoorn stickers geplakt.
ik ga er vanuit dat de kleine meid die wel leuk vind. we gaan het gewoon afwachten.

ik zei het in het begin al: bijna kerst en voor postcrossing staan er nog 3 blogs in de agenda.
dan gaan we er even van tussen voor kerst en de jaarwisseling.
deze is anders dan andere jaren door de coronamaatregelen. het is voor ons niks nieuws om met zijn twee kerst te vieren maar ergens missen we ook wel de drukte van bijvoorbeeld haar vader en zijn gezin bij ons.
maar we gaan er gewoon het beste van maken. 
het vuurwerk verbod wat we dit jaar hebben vind ik persoonlijk niet zo heel erg, het zal voor de beestjes een stuk rustige en minder stressvol zijn.
de vakantie is van 21 december 2020 tot 03 januari 2021!
dan rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...