woensdag 18 november 2020

postcrossing#227

 welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
en deze week zal het weer geen lang blog zijn, het is namelijk erg rustig.
maar dat was te verwachten, op de teller staan 235 kaarten ontvangen en zelf heb ik 234 verstuurd ( 2 daar van zijn nog onderweg).

ga ik even terug naar vorige week, ik heb toen via het Instagram account van dit blog een poll gedeeld. je kon kiezen uit 2 afbeeldingen en die met de meeste stemmen daar ga ik dan de kerstzegel van maken om met postcrossing te gebruiken. 
de opkomst was erg weinig: 2 personen! maar toch bedankt.
die 2 hebben dus besloten dat deze afbeelding de kerstzegel gaat worden.
de zegels zijn inmiddels al besteld en ik had ze gisteren binnen, maar daar volgende week meer over.
de eerste zegel zal gebruikt worden in postcrossing 228, dat is volgende week. 😊
en dan zullen de laatste twee gebruikt worden in postcrossing 231, en dat is dan ook gelijk de laatste postcrossing van 2020.
aansluiten hebben we dan vakantie van 21 december 2020 tot 03 januari 2021.
we hebben dus nog 4x postcrossing te gaan dit jaar.

gaan we door met de post.
en ik zei het al een rustige week, we hebben niks ontvangen. maar er is wel post aangekomen.
de kaart van vorige week uit postcrossing 226 heeft zijn bestemming bereikt in 6 dagen na een reis van 206 km.
en dan kreeg ik gisteren het bericht dat de kaart uit postcrossing 223, een naar Rusland zijn bestemming heeft bereikt naar een reis van 30 dagen.
ze is pas sinds september lid van postcrossing en ik ben de eerste waar ze een kaartje van heeft ontvangen. super leuk, dat er nog vele kaarten mogen volgen.

en dan gaan we maar gelijk door met dit kaartje.
deze gaat naar Duitsland en zal een afstand van 713 km gaan reizen voor het op zijn bestemming is.
een de ontvangster van deze kaart komt bij mij over als een echt levensgenieter, iemand die van alle kleine dingen kan geniet.
een goed boek en een kopje thee, oké dat boek daar volg ik nog maar de thee, ik heb liever koffie.
reizen met haar man doet ze ook graag, verschillende dingen op de wereld ontdekken.
helaas zal door het corona dat nu even niet gaan. kortom: een levensgenieter! zo als ik al zei. 
ik hoop dat ze dit schattig kaartje leuk gaat vinden? we gaan het afwachten.

en met dit poezenkaartje van de maand november komen we bijna aan het einde van de reeks poezenkaarten die er dit jaar op uit zijn gestuurd.
voor de maand december hebben we er nog een liggen en die is, het kon niet missen, in kerststijl.
rest mij eigenlijk alleen nog maar om jullie te bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog .... 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...