woensdag 23 mei 2018

#postcrossing#106

hoi hoi,
hier weer een nieuwe postcrossing.
we hebben net een extra lang weekend achter de rug van de Pinksteren, 2 dagen is dat hier in Nederland, de zondag en de maandag.
maar ik vrees dat de betekenis hier achter niet meer zo zeer de rol speelt voor deze vrije dagen.
ik moet eerlijk beken dat ik het ook even heb moeten opzoeken wat het nou inhoud de afgelopen pinksterdagen.
voor mij was het extra lang weekend omdat op de maandag de winkels gesloten zijn, een beetje het zondag gevoel heb je zo een dag.
gelukkig kan je via internet dan wel weer wat dingen doen. maar die webwinkels liggen ook plat dus eer dat je bestelling word verwerkt is het dan toch weer dinsdag.
via postzegelerop.nl heb ik weer wat kaartjes besteld, me voorraad werd weer wat dun dus maar wat kaartje uitgezocht en besteld.
volgende week deel ik met jullie wat voor kaartje ik weer heb besteld.

gaan we nu door met postcrossing, het versturen en ontvangen van kaartjes.
vorige week zei ik al dat de kaart van postcrossing 104 na 8 dagen en 7766 km te hebben gereisd was aangekomen. ik was alleen vergeten om hier bij te zeggen dat het de kaart naar de USA betrof.
bij deze heb ik dat even recht gezet.
verder heb ik deze week nog geen berichten gehad van kaarten die zijn aangekomen.
de volgende kaarten zijn nog onderweg:
postcrossing 100: Wit-Rusland (Belarus) nu 43 dagen onderweg.
postcrossing 101: Rusland nu 36 dagen onderweg.
en postcrossing 105: Duitsland nu 8 dagen onderweg.
en deze laatste verbaasd me eigenlijk wel, want Duitsland doet er nooit zo lang over, ik gok dat de ontvanger misschien op vakantie is en daarom nog niet heeft geregistreerd. we wachten het nog even af.
verder heb ik geen kaarten ontvangen.

gaan we door met de kaart voor deze week.
en deze kaart gaat naar .... Ierland!
deze kaart gaat een afstand afleggen van 869 km voor deze zijn bestemming heeft bereikt.
en ik ben het even gaan opzoeken maar dit is de eerste keer in de afgelopen 2 jaar dat ik een kaartje mag stuur naar Ierland.
ook heb ik voor zo ver ik heb kunnen vinden nog nooit een kaartje van die richting gehad.
ik weet weinig over Ierland, ja oké, de gebruikelijke nieuwsberichten van tv maar daar ga ik verder mezelf niet over uitlaten.
de ontvanger was niet zo heel moeilijk met zijn keuzes, maakte hem niet veel uit wat je stuurde en waar je over schreef.
ik heb iets geschreven over me werk wat ik doe bij het Leger Des Heils.

en zo zijn we weer zo goed als aan het einde van deze postcrossing voor deze week.
de officiële feestdagen die zijn in Nederland op. de volgende feestdag die we hebben hier in Nederland is pas met de kerst, maar dat hebben we over heel de wereld dan.
met nog gemiddeld 2 maanden te gaan beginnen de eerste schoolvakantie hier alweer, me dochter is al vrij vanaf half april. de examens zijn achter de rug en binnenkort de uitslag voor haar, duimen dus!
de vakantie voor het weblog duurt nog wel even, dat is pas eind augustus, vorige week heb je daar al iets meer over laten weten.
rest mij voor nu alleen nog om jullie te bedanken voor de aandacht en graag tot volgende week ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat moet je doen als je geld op straat vindt?

foto: ? Je vindt geld op straat? Dan voel je je  waarschijnlijk een geluksvogel.  Maar ben je dat ook echt of kun je als een dief worden gez...