donderdag 31 mei 2018

daar komt de bruid ....

niemand is het ontgaan, het was overal live wel mee te volgen, het huwelijk tussen prins Harry en Meghan.
hoewel ik eerlijk moet zeggen dat deze ceremonie, die live op de Nederlandse tv was te zien, ik niet heb gekeken.
een van de dingen waar we gelijk naar kijken is de jurk, en de jurk is een plaatje.
niet overdreven maar simpel mooi.
hoewel? simpel? in de sluier zouden weer dingen geborduurd zitten die erg naar verwijzen.
oké, we zijn het er over eens dat Prins Harry en Meghan een mooi stel zijn en we wensen heel veel geluk samen.
maar er zijn stellen die trouwen waarbij je je af vraagt: hoe heb je dit kunnen bedenken?
daar komt de bruid .... en dan val je stil van verbazing.

het zien van bepaalde jurken geeft verschillende reacties.
en misschien is het beter niks te zeggen.
bedenk zelf maar wat je er van vind?


bij deze  hier onder heb ik verschillende dingen gehoord, de een zegt dat dit een kostuum was voor Halloween en weer andere beweren dat het echt voor een huwelijk was.
waar het dan ook voor was laten we in het midden maar als outfit voor een huwelijk is mijn eerste vraag: trouwt ze met deadpool?


deze hier boven is ook best bijzonder en zeer gewaagd.
in feite hebben deze mensen alleen ondergoed aan en hun schoenen.
dit is namelijk bodypaint, ja je leest het goed bodypaint!
het heeft wel 1 voordeel, als bruid hoef je niet na te denken over tien jaar of je je jurk laat hangen of toch gaat verkopen.

trouwen doe je op je eigen manier en gelukkig dat smaken verschillen.
hoewel ik persoonlijk niet voor deze keuzes zou gaan, laten we dan in ieder geval het er wel op houden dat ze nog lang en gelukkig met elkaar zijn.

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...