woensdag 1 november 2017

#postcrossing#80

hoi hoi,
nieuwe week en dus ook weer een nieuwe postcrossing!

deze week ben ik ook met kaarten bezig geweest maar dan kaarten die ik zelf hem gemaakt.
niet voor postcrossing maar voor het feestje van me dochter.
zij word dit jaar 16 (27 december) en dat kunnen we niet op een rustige manier aan haar voorbij laten gaan.
dus een paar leuke ontwerpen gemaakt als uitnodiging.
meer kan ik er niet echt over vertellen omdat zij dit blog van postcrossing ook nog wel eens wil lezen.
ze weet dat ik ergens mee bezig ben maar wat precies weet ze niet, en dat vind ze niet leuk.
ze is niet zo voor de verrassingen maar deze gaat ze heel leuk vinden.

en dan waren er nog wat kaartjes onderweg.
om precies te zijn waren er sinds vorige week 4 kaarten op reis, 3 daar van zijn aangekomen.
om te beginnen de kaart uit postcrossing 78, een kaart naar Canada. deze is na 10 dagen en 7740 km te hebben gereisd aangekomen. het berichtje terug was erg lief. ik had geschreven over het afscheid van onze hond en ze kon dit heel goed begrijpen. zelf heeft ze 2 katten die al op een behoorlijke leeftijd zijn (12 en 15 jaar oud).
en de kaart van vorige week naar Duitsland is ook aan gekomen, na 4 dagen en 667 km te hebben gereisd is deze ook aangekomen. naar Duitsland is toch altijd wel snel.
me kaart was een leuk welkom naar een zware dag. bij haar thuis komst was het een leuke opbeuring van de dag met de tekst op de kaart. toch fijn als je zonder dat je het bewust ben iemand wat kan opfleuren met een simpel kaartje.
en dan tenslotte de kaart uit postcrossing 76 naar Rusland, deze kaart na 27 dagen en 1861 km te hebben gereisd ook aan gekomen.
rest er nog 1 kaart die nog aan het reizen zijn is en dat is de kaart naar de USA (postcrossing 77).
we wachten vol spanning af wanneer deze is aangekomen.

deze week heb ik zelf niks ontvangen, maakt niet uit.
zo heb je niks en zo heb je er wel 3 of 4 te gelijk.
dus ga ik door met de kaart van deze week die op de bus is gegaan.

en deze week is dat deze kaart.
de kaart gaat naar Finland en zal 1539 km reizen voor de ontvanger hem heeft.
deze week is het een man die een kaartje gaat krijgen.
hij woont het het Noordelijke gebied van Finland wat we ook kennen onder de naam Lapland en wie woont daar ook? de kerstman.
nu heb ik al eens gelezen dat in de tijd van kerst er ook echt een plek is waar de kerstman kan worden bezocht, of dit dan ook de plaats is waar dat gebeurd weet ik niet maar ik denk dat er vast veel gebeurd in die omgeving rond kerst.

en zo komen we weer aan het einde van deze week met postcrossing.
inmiddels voor de 80ste keer online.
en vanaf nu nog 7 weken te gaan en dan hebben we even een korte vakantie in verband met de kerstdagen, verjaardag van me dochter en de jaarwisseling.
natuurlijk laat ik jullie binnenkort meer weten over het hoe en wat van deze vakantie.
voor n: iedereen weer bedankt en graag tot volgende week ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...