vrijdag 24 november 2017

mode flater of niet? #2

oké, ik ben het type dat weinig kijkt wat de mode is.
ik trek aan wat ik mooi vind en wat ook lekker zit. meestal wel een broek, ik ben echt geen rok of jurk persoon. ik voel mer er niet prettig in.
als het door redenen niet anders kan dan doe ik het wel maar als het niet nodig is graag een broek.

natuurlijk kijk ik wel eens op internet of ga winkelen. soms is het wel leuk om eens wat nieuws voor jezelf te kopen.
maar dan zie je som ook dingen voorbij komen waar ik maar een gedacht bij kan hebben: What the F*ck!
wat is dit en wie wil hier nou in rond lopen?

de mening over een legging zijn al verschillend. de ene zegt dat het geen broek is, de andere zegt dat je het gewoon als broek kan dragen. het is dus aan je zelf hoe en wat je het ziet en wil dragen.
maar als je dan een legging wild dragen kies dan niet voor dit!
een gele legging met kattenhoofd print, hoe verzin je het.
oké smaken verschillen maar werkelijk ... hier wil je toch niet in gezien worden.
mode flater of niet?
als je het niet erg vind pas ik er voor, ik trek zo iets echt niet aan.



op de eerste plaats is mijn vraag bij het zien van dit: wat is het?
en dan ten tweede, hoe draag je het?
het mag duidelijk zijn dat dit gemaakt is van spijkerstof.
het lijkt een mix te zijn van broeken en jassen.
me dochter denkt dat het een trui is of zo, kan best maar hoe trek je dit aan?
ook vraag ik me af of het überhaupt wel comfortabele zit.
misschien is dit toch gewoon een apart ontwerp van een spijkerjasje?
kijken we tegen de achterkant aan en zit er aan de voor kant knopen of zo.
ik heb echt geen flauw idee wat het nou voorstelt.
leuk ontworpen maar is het draagbaar? ik denk van niet.
stormloop van de verkoop zal wel meevallen vrees ik.



al enige jaren is een mode beeld van de spijkerbroek met scheuren.
persoonlijk vind ik het zonde van me geld om het zo te kopen.
als je broek oud genoeg is komen die scheuren van zelf er wel in.
maar deze spijkerbroek is wel erg bont.
door het stuk wat er uit is op de kont krijg je een beetje het idee van de Daisy Duke korte broek maar in verhouding met de rest slaat het weer nergens op.
als of je voor de helft in je blote kont loopt.
dat zelfde idee krijg ook bij van die jurken of rokken met een split tot aan je middel, je ziet net niks maar je vraagt je toch af of er nou wel een slip onder zit of niet.
nee, ik ben niet zo een waaghals met bloot.
een hele grote nee voor mij hierbij.


deze is dubbel voor mij.
niet alleen de broek maar ook de blouse is niet wat ik zou dragen.
de omgeslagen broekspijpen kennen we wel als die iets te lang is maar het idee van deze omslag is iets te veel als je het mij vraagt.
en de blouse, grote pofmouwen met een veter idee in de xl maat.
allemaal iets te als je mij vraagt.
een no go voor mij.





het idee is leuk bedacht en het effect komt over maar of de mannen hier in willen rondlopen?
ik laat het verder aan jullie wat je er van vind.


tot het volgende blog ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...