woensdag 22 maart 2017

#postcrossing #50

hoi hoi, daar zij we weer en ik voel .... laten we het netjes houden, ik voel me niet zo lekker.
dus geen al te lang blog maar gewoon wat er in hoort en meer even niet,
sorry maar bijna 39 graden koorts werkt nou niet echt lekker mee.

om te beginnen waren er gelukkig toch nog kaarten aan gekomen.
het begon maandag, toen kreeg ik het bericht dat de kaart uit postcrossing 48 na 13 dagen en 9407 km te hebben gereisd was aangekomen.
de dag er na kreeg ik wederom een berichtje, deze keer dat de kaart uit postcrossing 45 na 35 dagen en 9396 km te hebben gereisd ook was aangekomen.
dat is echt toch een oplucht voor je als er kaart zijn aangekomen.
er zijn er nog steeds verstuurd en niet aangekomen.
postcrossing 43 naar Polen (50 dagen)
postcrossing 46 naar Amerika (29 dagen)
dan wil ik de kaart van vorige week even niet mee rekenen. na 8 dagen is dat wel wat snel en red hij nooit, dat is wel me ervaringen inmiddels met reistijd van kaartjes.

gaan we door met deze kaart.
en deze gaat naar Finland
de afstand die deze kaart gaat afleggen is 1595 km. nee, ik doe geen uitspraak hoe lang ik denk dat het gaat duren, dat is soms te onvoorspelbaar om mezelf daar aan te wagen.


nog twee weken tot aan het grote moment te gaan.
1 jaar lang postcrossing!
ik ben erg benieuwd wie de gene is die die speciale kaart gaat krijgen. dus hou het in de gaten!
voor nu zeg ik weer bedankt voor je aandacht en hopelijk gaat het volgende week weer iets beter met mij.
tot het volgende blog ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...