woensdag 30 mei 2018

#postcrossing#107

hoi hoi van uit een warm Nederland volgt hier de nieuwe postcrossing.
phff ... het is eigenlijk van de de zotte hier in Nederland, eerst loop je met een trui aan omdat het nog zo koud is en nu lopen we al weer ruim een week in ons korte broek te zweten met temperaturen van gemiddeld 28 graden.
en met dit warme weer hebben we ook nog door de broeierige warmte vaak in de avond onweersbuien.
nou vind ik dat niet zo heel erg, ik weet dat het gevaarlijk kan zijn maar soms geeft zo een onweersbui vaak van die gave lichtflitsen in de lucht.
me dochter en de hond vinden het maar niks en me katten .... die lijken er niet echt iets van te merken.

ondanks het warme weer gaat het dagelijkse leven gewoon door.
afgelopen week kreeg ik het bericht dat de kaart uit postcrossing 105 was aangekomen.
en ik kon me wel voor het hoofd slaan, ik was blijkbaar vergeten om het ID wat bij de kaart hoort, die je nodig hebt om te registreren er op te schrijven.
daar door moest de ontvanger via het postcrossing team er om vragen waar door het dus wat langer heeft geduurd.
hoe heb ik dat nou kunnen vergeten? gelukkig is en dan uiteindelijk wel gelukt om de kaart te registreren. wel even een puntje voor mij om er op te letten dat de ID er ook op staat.
dan had ik vanmorgen vroeg het bericht in mijn mailbox dat de kaart van vorige week naar Ierland ook op zijn plaats van bestemming is aangekomen.
na 869 km te hebben gereisd in 8 dagen was deze aangekomen.

gaan we door met de kaart die er deze week is uit gegaan.
en deze kaart gaat naar .... Duitsland.
de afstand is niet zo heel ver, 331 km om precies te zijn.
ik heb wel even na gekeken of ik de ID er op heb gezet (haha).
deze kaart heeft niet één maar twee ontvangers, het gaat om een stel die samen postcrossing doen.
dit stel heeft vele verschillende interesses en maar één ding hebben wij gemeen: sushi!
ze houden van lekker eten, verschillende gerechten uit verschillende land maar sushi is hun favoriet.
en laat dat nou net ook zo zijn bij mij en mijn dochter.
we maken het zelf, of liever gezegd mijn dochter maakt het zelf of we gaan uit eten bij een sushi restaurant.
dat heb ik ook al eens beschreven in een blog, met foto van de gerechten erbij.


en zo komen we langzaam aan weer bij het einde van postcrossing.
rest mij nog een ding: me bestelde kaarten waar ik het vorige week nog over had.
i.v.m vakantie bij postzegelerop.nl was het nog maar de vraag of me bestelling voor hun vakantie zou komen en ik heb mazzel ... ze zijn er!
de voorraad is weer voor een paar weken aangevuld!
een paar leuke Holland kaarten, kaarten met dieren er op en nog een hele leuke vintage kaart van een bekend Nederlands biermerk.
jullie zullen de komende weken er wel voorbij zien komen als de kaart die is verstuurd.
nou, het zit er op voor deze week, bedankt voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week ....










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...