woensdag 20 april 2022

postcrossing#295

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
we hebben de Pasen 2022 weer achter de rug en maken ons op voor, voorlopig de laatste feestdagen van dit jaar.
ik reken Koningsdag op 27 april niet mee, maar verder hebben we nog wel op 26 mei Hemelsvaartdag en dan op 5+6 juni hebben we Pinksteren. 
en dan zijn de feestdagen hier in Nederland weer even op tot aan de kerstdagen. 
de zomervakantie is dit jaar voor vele ook iets wat weer meer kan nu de coronamaatregelen wat zijn afgezwakt. 
ik zelf hou het gewoon in eigen land en ga er een dagjes op uit. ik heb niet de behoeft om nu al te gaan vliegen naar een ver land.
ik kan jullie nog niet zeggen wanneer ik vakantie ga houden, maar ik denk dat het weer een late wordt. waarschijnlijk ergens eind augustus pas. 

ik laat dat vliegen wel over aan de kaartjes die ik met de post verstuur voor postcrossing. 
afgelopen week was het rustig.
de kaart van vorige week, postcrossing 294 ging naar Duitsland en deze had zijn bestemming bereikt na een reis van 656 km in 2 dagen.
ik denk niet dat deze heeft gevlogen maar gewoon met een busje of misschien trein naar Duitsland heeft gereisd. 
en een andere kaart die ook zijn bestemming heeft bereikt is de kaart uit postcrossing 293, die ging naar Rusland en dit kaartje heeft na een reis van 4961 km in 15 dagen zijn bestemming bereikt. 

ik ga gelijk door met de post die ik deze week op de brievenbus heb gebracht. 
en dit kaart gaat zekers te weten vliegen en wel naar Hong Kong. deze kaart heeft een reisje van 9365 km om af te reizen. 
de ontvangster van deze kaart woont in de stad maar met een uur ben je op het platteland of een van de kleine strandjes. 
ik persoonlijk vind de studie die ze volgt wel heel bijzonder: aromatherapie.
wat ik van Google heb begrepen is dit iets wat met etherische oliĆ«n uit planten, bloemen en kruiden heeft te maken en hoe je deze kan toepassen bij mensen voor bijvoorbeeld genezing. het klinkt heel intressant.
verder kan ze genieten van een wandeling en houdt ze van lezen. 
ik heb een kaart gekozen uit de alfabet-kaarten-serie en deze maand is het de beurt aan de letter D.
we gaan weer geduldig afwachten tot deze kaart zijn bestemming heeft bereikt. 

en hier mee komen we aan het einde van deze postcrossing. 
ik kan er deze week niet meer van maken dan wat het nu is en ik heb verder ook geen mededelingen om te doen.
dus ik zou zeggen: iedereen weer bedankt voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...