donderdag 14 april 2022

MyMuesli: Paas mini's

we verwelkomen de lente en aankomende weekend hebben we de paasdagen 2022. 
voor mij zijn ze nieuwe maar voor andere zijn het misschien een terugkeer van Paas Muesli. 
heerlijke muesli met de fijnste mini paashazen van kokos chocolade of de nieuwste Choco Flower Muesli.
en er is best een ruime keuze aan paas muesli maar ik ben gegaan voor de paas mini’s.
3 soorten: Raspberry Dark Choc, Banana Cassis Crunch en Choco Flower laten jou altijd en overal genieten. 
met deze fleurige lente designs op deze prachtige kokertjes.

Choco Flower
Choco Flower Muesli, met paarse bloemen crispies en bosbessen, zure kersen, abrikozen en 2 krokante crunchies, cacao en spelt quinoa. 
puur plantaardig en volledig lactosevrij!
een cacao quinoa crunchy en spelt quinoa crunchy mix met de flower crispies die gemaakt zijn van de beste biologische tarwe, licht en luchtig, in een  paars gekleurd cacaoglazuur.
met zoete bosbessen, de zure kersen en fruitige abrikozenstukjes maken van deze kleurrijke muesli tot een heerlijk ontbijt.
en ik geeft toe dat het ook niet tegen viel, ik had mijn bedenkingen bij de kersen maar dat viel achteraf toch reuze mee. 
ik wil niet gelijk zeggen dat ik deze tot mijn favoriete wil bestempelen, maar de smaak was zeker geen tegenvaller voor een keer.
ik heb deze ook ook keer genomen en heb er toen zelf nog verse granaatappel aan toegevoegd, dat was ook verrassend lekker. 

Banana Cassis Crunch
fruitige ingrediënten in Banana Cassis Crunch maken de lente echt kleurrijk.
deze mix bestaat uit cacoa quinoa crunchy, speltvlokken, met 
felrode aardbeien, zoetgele stukjes banaan en fruitige rode bessen. 
een ander kleurrijk hoogtepunt: gepofte tarwerijst hartjes in helder roze. 
Breng kleur op jouw ontbijttafel!
verrassend moet ik zeggen. de combinatie van de banaan met de bessen was zeker erg lekker. 
de smaak van de hartje was ook erg verrassend, ik had droog verwacht als wat je ook met van dat eetbare papier heb maar dat is zeker niet het geval. 
deze beviel mij wel en dan te bedenken dat ik zeker geen fan ben van cassis. 

Raspberry Dark Choc
Liefde op het eerste lepeltje! Of je nu een fruitfan bent of een chocoholic, iedereen komt hier aan zijn trekken.
deze mix bestaat uit cacoa quinoa crunchy, speltvlokken en gepofte spelt. met cranberry's in pure kokosbloesemsuikerchocolade, speltballetjes van pure chocolade en fruitige aardbeien.
deze mix is veganistisch, palmolievrij en helemaal zonder kristalsuiker. 
en hoe kan ik deze het beste beschrijven? 
de smaak is zeker niet verkeerd maar de smaak van de pure chocolade is soms te veel aanwezig in deze muesli, te intens maar dat kan ook komen door dat de chocolade zich met de yoghurt vermengd waarmee ik mij muesli altijd eet. 
op zich is er niks mis mee maar ik persoonlijk ben geen fan van deze smaak. 

al met al vond ik over het algemeen deze Paas mini's zeker een aangenamen verrassing.
smaken verschillen en de ene smaak was net iets aangenamer dan de andere. 
dit pakket kosten 12,90 (+verzendkosten) en ze zijn (geloof ik) nog beschikbaar om te kopen. 

ik ben een beetje laat met de plaatsing van dit blog, ik was even helemaal vergeten in mijn planning dat ik deze ook nog moest plaatsen.
toch hoop ik dat jullie nog de kans hebben om van deze heerlijke muesli te genieten, al is het dan misschien pas na de Pasen.
de smaak zal er vast niet minder onder zijn. 
fijne Pasendagen! 

tot het volgende blog ... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Scooziemouse GameTalk #4

Verwacht geen high tech gaming van mij, maar er zijn genoeg leuke spelletjes die erg leuk zijn om te spelen.  Sommig via een computer en and...