woensdag 20 oktober 2021

postcrossing#271

hoi, hoi en welkom bij een nieuwe postcrossing!
en het is nog precies 10 weken tot aan de kerst deze week. 
ik heb er nu al zin in, ik ben dol op kerst! ik ben dan ook vorige week naar een kerstmarkt/show geweest van ons lokale tuincentrum. 
het was echt schitterend, om alvast de stemming te zetten hier een foto gemaakt op de kerstmarkt/show.
dit was zo leuk gedaan met die voordeur, de brievenbus en de kerstboom, ik moest dit gewoon op de foto zetten.
past helemaal in de sfeer van postcrossing en kerst. 
maar laat ik niet te ver afdwalen met de kerstgedachten. er zijn nog 10 weken te gaan tot aan de kerst. 
 
vorige week had ik nog een melding in mijn mailbox staan van een kaart die zijn bestemming had bereikt. 
ik had dit pas gezien na dat het blog online stond, dus ik heb hem niet meer kunnen vermelden in het blog van vorige week.
maar bij deze, de kaart uit postcrossing 268, naar Rusland heeft zijn bestemming bereikt na een reis van 15 dagen over 1687 km. 
en dan de kaart van vorige week, postcrossing 270, die heeft zijn bestemming ook bereikt na een reisje van 2 dagen over 332 km. 

tja verder kan ik er even niet van maken want post was er verder niet voor mij deze week, dus gaan we door naar de kaart die ik deze week op de brievenbus heb gebracht en dat is deze kaart geworden.
deze kaart is onderweg naar de USA en gaat een afstand van 6680 km afreizen voor het op zijn bestemming is. 
de ontvanger van deze kaart is al in heel veel landen geweest en ik zag dat hij ook in Nederland is geweest. 
hoewel ik hem een kaart had kunnen sturen van Holland ofzo, heb ik toch gekozen voor de Halloween kaart.
in Nederland vieren we het niet echt, maar lokaal zijn er wel van die Halloween feesten of zo als in ons Nederlandse pretpark Walibi hebben we Fright Night, thema avonden in Halloween stijl met onze Nederlandse horror clown Eddie. 
ik ben er nog nooit geweest maar zou het wel graag een keer willen mee maken.
de horror huizen hoeft voor mij niet maar een show met Eddie lijkt mij gewelding. 
we gaan het afwachten hoe lang deze kaart er over gaat doen en of hij op tijd in de USA is voor Halloween. 

en zo komen we weer aan bijna aan het einde van deze postcrossing.
de postzegels zijn weer bijna op, dus aan komende week gaan we nieuwe bestellen.
ik denk dat ik er gelijk maar laat maken voor de kerst. ik heb nog geen idee wat ik er op ga laten zetten., maar heb wel wat afbeelding opgeslagen die ik leuk vond. 
het blijft dus nog even een verrassing. 
we gaan aftellen naar de kerst, de kerstvakantie staat inmiddels ook al ingepland.
maar daar meer over in een andere blog, voor nu .... bedankt voor jullie aandacht, aan graag tot het volgende blog ... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...