woensdag 13 oktober 2021

postcrossing#270

hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
het zijn nog steeds magere weken, wat de post dan. 
maar dat kan nu eenmaal gebeuren bij postcrossing, zo heb je niks en zo heb je 4 á 5 kaarten te gelijk. 

World Postcard Day2021
het iets meer dan een week geleden dat we de tweede World Postcard Day.
ik zeg je heel eerlijk dat ik op deze dag niet speciaal een kaart heb verstuurd maar er zullen er zijn die dat vast wel hebben gedaan. 
ik heb er wel aan gedacht om het te doen maar helaas loopt bij de planning niet altijd zoals ik het zou willen en heb ik het laten schieten voor dit jaar.
we plannen nu alvast in dat we het volgend jaar in 2022 wel aan mee gaan doen. 
toch werden er op 1 oktober  (in de UTC-tijdzone) 70.381 ansichtkaarten verzonden via Postcrossing, en dat aantal steeg tot 75.659 als je ook de andere tijdzones meerekent die  ansichtkaarten op 1 oktober hebben verstuurd. 
dit is ongeveer vier keer meer dan elke andere dag van het jaar, dus bij postcrossing zijn super onder de indruk van ieder die de tijd en energie heeft gestoken om een ​​paar extra ansichtkaarten te schrijven! 
velen van jullie krijgen een badge op hun profiel te zien als je ansichtkaarten van 1 oktober hun bestemming heeft bereikt. 

gaan we verder met de post, en die was er niet.
ook is er geen post aan gekomen op zijn bestemming.
dat betekend dat er nog twee kaarten onderweg zijn, in postcrossing 268 ging er een kaart naar Rusland, deze is nu 16 dagen onderweg en uit postcrossing 269, vorige week, ging er een kaart naar China, deze is nu 9 dagen onderweg.
en daar komt vandaag nog een kaartje bij. 

en dat is deze kaart. deze kaart is onderweg naar Duitsland en is een reisje aan het maken van 332 km. 
de kaart is een ontwerp van mijzelf en is te vinden online in de webwinkel van redbubble, de link kun je vinden op mij homepage van mijn postcrossing account.
de ontvangster van de kaart had fotografie en reizen op het lijstje met interesse staan.
en deze kaart bevat alle twee die voorkeuren.
ik persoonlijk vind deze kaart één van mijn betere ontwerpen die ik heb gemaakt. 
we gaan het verder dus afwacht hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

en zo komen we langzaam aan weer bij het einde van deze postcrossing. 
zoals ik al zei het zijn rustige weken met de post, maar je weet maar nooit wat er vandaag nog op de deurmat kan vallen als de postbode weer aan de deur staat. 
verder ben ik voor de webshop met een nieuwe lijn bezig. dit moet een vast onderdeel worden in de winkel, elke maand minimaal 1á 2 nieuwe kaarten en bijpassende stickers. 
maar daar vertel ik jullie later nog wel meer over.
voor nu wil ik jullie weer bedanken en graag tot het volgende blog ... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...