donderdag 21 oktober 2021

kattenstreken#52

nu er nog 3 zijn is er nog genoeg om met jullie te delen.
ze blijven hun lieve momenten houden maar soms hebben ze ook nog steeds van die momenten dat je ze uit hun bol gaan.
je kan ze waarschuwen maar dat helpt niet altijd en de dingen die ze deden bleven ze doen tot vervelends toe.
regelmatig heb ik dit gedeeld met jullie en dat blijven we doen, alleen nu van de 3 overgebleven katten.
dit zijn Frodo, Nala en Raya, en dit zijn de verhalen uit hun leventje.

en laat je nog steeds niet misleiden door hun schattige kopjes!



ontwerp kaarten
ik zei het de vorige keer al in kattenstreken dat ik bezig ben met kaarten ontwerpen van mijn 3 monsters.
maar ik twijfel nog steeds of ik het nou wel of niet moet doen? 
zitten mensen wel op dit soort dingen te wachten. 
voor nu heb ik een eerste opzet gemaakt, dat zijn deze geworden. 
de eerste set is deze, een bewerking van half foto en half cartoon bewerking. 
op zich is het wel apart.
dan heb ik verder ook deze nog gemaakt.
de foto van Nala is in deze anders als de vorige. 
dit is omdat het hoofd bij de eerste bewerking zo als bij de bovenste er zo raar uit kwam te zien, als of zijn hoofd in twee was gedeeld en weer terug bij elkaar geplakt. 
deze hiernaast zijn ook wel weer half foto en half cartoon.
ik zelf ben meer geneigd om voor deze te gaan als voor de bovenste, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou te doen met deze ontwerpen.
misschien via het Instagram account van dit weblog een poll houden of zo? hou het het dan even in de gaten op Instagram. er staat een QR code van het account hier ergens rechts op de site en andere kun je onze vinden als je op Instagram zoekt op @scooziemouse. 

heb je het koud?
al die stress van welke kaarten ga ik nou uitgeven zal Frodo een worst wezen.
deze foto maakte mijn dochter van hem toen zij hem op de katten-reismand zag liggen. 
op die mand ligt een gebreide deken, Raya ligt er meestal op te slapen, maar nu was Frodo in de hoek gekropen en had zich er letterlijk in gewurmd. had het zeker koud? 
maar het ziet er wel erg schattig uit.
dat is denk ik toch een typisch katten ding? als ze een deken zien moeten ze er onder. 
of wat hier ook veel voorkomt: van die fleece dekens waar ze op gaan liggen. ze liggen hier zo en zo wel op de bank maar leg er een op gevouwen fleece deken op en ze kruipen er gelijk op. 
en wat Raya altijd bij mij probeert: bij je onder de dekens in bed proberen te kruipen. 
even knuffelen onder de deken vind ik niet zo erg maar niet om een hele nacht bij mij te liggen, dat vind ik niks. 

boodschappenkrat
een boodschappenkrat is ook zo een ding in huis wat katten aantrekt.
ik spring er in en een andere zit er voor met een blik 'ik wil er ook in', het gevolg is dat ze naar elkaar gaan meppen om in een boodschappenkrat te kunnen zitten. 
het is maar waar je ruzie om wil maken, stelletje idioten!
deze heeft ook mijn dochter gemaakt. ja mijn dochter is ook begonnen om momenten van onze monsters vast te leggen. omdat ik niet altijd in de buurt ben leek haar dat wel slim. 
zij is een beetje de stil kracht achter dit blog, ze denkt en helpt wel mee, maar wil daar verder niet speciaal voor benaamd worden. 
deze foto is dan met Raya, maar Frodo en Nala doet het ook. 
wat zou het een feestje voor ze zijn als ze mee konden naar de winkel. vooral de vleeswaren en vlees afdeling zou hun favoriet zijn. 😄😄
nu was het deze keer een leeg krat, maar stel je eens voor als ze erin springen en er liggen lege flessen in ..... 

en dan zijn weer er weer doorheen met de foto's voor deze keer.
ze zijn genoeg dingen die ze doen, maar niet alles staat op foto. we doen ons best maar het lukt gewoon niet altijd. 
de leukste tijd van het jaar komt er weer aan: kerst! dus wie weet wat voor leuks dat weer gaat opleveren? 
voor nu, namens de kattenclan hier een high poot en graag de het volgende blog .... 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...