dinsdag 12 oktober 2021

nieuwe smaak waterdrop en nieuwe eigen mix van mymuesli

vandaag heb ik twee van mij favoriete producten in een blog.
mymuesli en waterdrop, twee dingen die hier een huis een vast boodschappen item op de boodschappenlijst zijn geworden. 
ik ben serieus van niet ontbijten over gegaan op wel ontbijten met mymuesli.
en ik drink misschien nog niet de hoeveelheid die zou moeten maar met dagelijks een drinkfles aan water met een blokje van waterdrop erin drink ik al meer als eerst. 

nieuwe smaak waterdrop
Flair is een nieuwe Limited Edition smaak bij waterdrop en heeft daar bij een prachtige lijn aan accessoires van Viktor en Rolf.
zo zijn er 4 frosted designs, met een prachtig bloemenmotief. sleutelhangers waar je heel handig zo een blokje in kan opbergen en onderzetters.
dat is leuk maar de smaak is toch nog het belangrijkste.
en de smaak is zeker erg lekker, ik raad het zeker aan om er een doosje van te bestellen en uit te proberen.
de combinatie van vlierbloesem, lindebloesem en rijpe framboos is erg verfrissend en zacht van smaak. 
en van mij mogen ze deze smaak wel voor vast in de winkel komen. (hint naar waterdrop) 

Flair Limited Edition 12 Pack:
* 12 waterdrop® FLAIR microdrinks
* 1 blokje is genoeg voor een verfrissend drankje van 400-600ml.
* bevat vitamine B7/C/E

de producten van waterdrop zijn gemaakt van natuurlijke fruit- en plantenextracten met waardevolle vitamines en suiker, geschikt voor diabetici
geen conserveermiddelen, slechts 4 calorieën per waterdrop en is milieuvriendelijke verpakking. 

meer weten over waterdrop en hun producten? 
ga naar https://www.waterdrop.nl/ en ontdek zelf de heerlijk smaken van waterdrop.


nieuwe eigen mix van mymuesli
als er een ding was wat ik niet echt deed dan was het ontbijten. maar sinds ik mymuesli heb geprobeerd ben ik om en ontbijt ik iedere dag met een beetje yoghurt en een mix van mymuesli die ik zelf heb samengesteld.
zo heb je alleen de producten die je ook echt lust en eet, wel zo handig. 

ik heb intussen nummer 4 van een eigen mix gemaakt en deze bevat mij ook erg goed.
de zoete verleiding is een mix van crunchy havermout, appel-kaneel crunchy, yoghurt snippers, kokos flakes, mango en granaatappel. 
deze is echt heerlijk, en de zoetigheid valt op zich best mee. ik vind de smaak zacht en zeker niet overheersend zoet. de mango in de mix is een klein minpuntje voor mij omdat ik deze niet echt terug proef in de smaak. maar het geheel is zeker erg lekker. 
ik heb deze inmiddels ook geprobeerd met vanille yoghurt en dat was een verrassend lekker combinatie. 
de verpakking is een oranje/gele bus geworden.

dan had ik eerder al een mix gemaakt met de naam 'honey apple dream', deze heeft een kleine aanpassing gehad omdat ik de smaak wel goed vond maar na een tijdje de havervlokken en de crunchy honey granola samen iets te veel granen vond.
ik heb nu de havervlokken vervangen voor de appel-kaneel crunchy. verder zit er nog gewoon crunchy honey granola, volkoren flakes, choco flakes en appel in. 
persoonlijk vind ik de smaak nu beter overkomen als de eerst versie. 
de verpakking is van deze het zelfde gebleven, de groen bus met bladeren motief.


mymuesli tip: Halloween muesli
voor de griezeligste tijd van het jaar is een griezelig lekker Halloween Muesli toch geweldig.
en dit is een smaak die weer terug van weggeweest.
met bloedrode cranberry's, omhuld met krijtachtige witte of heerlijke pure chocolade, volle frambozen en knapperig donkere cacao quinoa crunchy en havervlokken zorgen voor de nodige bite. 
ik heb hem nog niet besteld, maar ben het zeker wel wel plan.
je betaald 8,95(+verzendkosten) voor deze griezel muesli. 

meer weten over mymuesli en hun producten? 
ga naar https://nl.mymuesli.com/ en ontdek zelf de heerlijk smaken van mymuesli.

tot het volgende blog ... 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...