woensdag 27 oktober 2021

postcrossing#272

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing.
wat een week! de afgelopen week ben ik al heel druk bezig geweest met van alles.
om te beginnen heb ik afgelopen week nog nieuwe postzegels laten maken.
de laatste reeks voor dit jaar, wat de gewone postzegels dan. 
ik moet nog een reeks bestellen maar deze zullen te maken hebben met de kerstsfeer. 
de afbeelding hiervoor is er al, maar dat is nog even een verrassing.
de aankomende weken gaan we eerst nog deze gebruiken, simpel maar overduidelijk postcrossing.
deze week heb ik nog wel een zegel van de vorige reeks om te gebruiken, maar vanaf volgende week komende deze dus aan de beurt. 

verder was het wat de post betreft nog steeds rustig.
ik heb totaal niks ontvangen aan post.
wel heb ik het bericht ontvangen dat de kaart van vorige week, postcrossing 271 naar de USA zijn bestemming heeft bereikt na een reis van 6680 km over 8 dagen.
dan is er nog één kaart onderweg, die komt uit postcrossing 269 en is inmiddels 23 dagen onderweg.

gaan we door naar kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd.
en dat is deze kaart, de kaart is onderweg naar Finland en zal een afstand van 1785 km gaan reizen of het zijn bestemming heeft bereikt.
de ontvangster deze kaart is al 30 jaar samen met haar partner en ze hebben 4 kinderen.
ze is dol op haar familie, haar werk, haar huis, boeken lezen en reizen. 
alle kaarten zijn voor haar welkom, dus heb ik deze grappige Halloween heks gekozen. 
op de tiplijst voor kaarten stond seizoenkaarten zoals kerst en Halloween, dus bij deze.
aankomend weekend is het ook Halloween, maar of deze kaart dan al in haar brievenbus is gekomen? ik weet het niet.
de kaart is een ontwerp van mijzelf en is te vinden in de webshop bij redbubble.
hoewel ze graag handgeschreven kaarten ziet, kan ik daar niet aan voldoen.
ik moet helaas zeggen dat mijn ongelukje bij het werk van de kringloopwinkel zijn sporen heeft achter gelaten. het blijft allemaal pijnlijk als ik druk wil zetten met mijn duim.
dus schrijven is niet optimaal voor mij. maar ook simpel dingen als een dop van een flesje draaien is pijnlijk.
de huisarts heeft echt gezegd dat dit echt wel over gaat met wat tijd, maar hoeveel tijd het nodig heeft is onduidelijk. 
dus we typen wat uit en printen het, en vervolgens plakken we dit op. sorry, het is even niet anders. 

ik had het net al even over de webshop ... 
ik ben druk bezig geweest met een nieuwe lijn van kaarten te ontwerpen voor de redbubble shop.  
(link naar de shop hier rechts op de webpagina) 
voor deze kaarten heb ik een karakter ontworpen wat op deze kaarten terug is te vinden.
deze week komende eerst 4 kaarten online van deze lijn en daarna zal er elke maand 1á 2 kaarten en bijpassende stickers worden uitgebracht.
de nieuwe lijn van kaarten heet 'The pink Sugar Fairy'.
Sugar, zoals ik ze noem, zal terug te vinden zijn op de afbeelding die met het seizoen te maken hebben zo als bijvoorbeeld kerst of gewoon leuke fantasie kaarten met deze fairy.
dus het is misschien mogelijk dat sommige van deze kaarten gebruikt gaan worden bij postcrossing. 
daarnaast heb ik ook het idee om te kijken of ik als schrijfster niet iets met dit karakter kan doen van kinderverhaaltjes schrijven ofzo. 
het is nog maar een idee, er is nog niks uitgewerkt of verder bedacht. maar het lijkt mij wel erg leuk om ook voor de kleiner lezers iets te kunnen schrijven.
genoeg ideeën om te bewerken tot verhalen, maar niet genoeg tijd om alles uit te kunnen werken. 
misschien dat mijn hersens iets te creatief zijn met ideeën om te schrijven? 
de eerste reeks van kaarten en stickers komen uit op 30 Oktober 2021

oké, ik geloof dat ik wel weer genoeg heb gedeeld voor vandaag. 
rest mij nog om jullie weer te bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#384

En afgelopen week is PostNL, ons Nederlandse postbedrijf, met een bericht naar buiten gekomen dat waarschijnlijk niemand zag aankomen. Ze ga...