vrijdag 2 augustus 2019

vakantie 2019

het zit er voor nu even op. we gaan even vakantie houden!
en met alle gebeurtenissen van mijn gezondheid ben ik er wel aan toe, als ik zo vrij en eerlijk mag zijn.

ik merk aan mijzelf dat alle veranderingen in mijn gezondheid nog niet helemaal goed door dringen tot mijn lijf.
begrijp mij niet verkeerd, het gaat beter maar het is net nog geen 100%.
de veranderingen in mijn voeding en meer bewegen lijkt mijn lijf niet echt toe te staan.
ik ben intussen wel aardig wat kilo's kwijt en sommige producten smaken mij niet meer.
zo als cola, dronk ik regelmatig en nu lijk ik cola niet meer lekker te vinden.
geef mij maar water of mineraal water.
de vakantie dit jaar is gewoon thuis. ik zoek het even niet ver op.
alles wat ik doe lijkt ook nog steeds vermoeiend te zijn, wat soms erg irritant is.
dit zal met de tijd wel weer beter worden maar wanneer?
we gaan er een middagje op uit, avondje weg en misschien uit eten of zo, verder lekker rustig thuis.
FH (Familiare Hypercholesterolemie) is iets waar wel mee te leven valt maar je lichaam moet echt gaan omschakelen naar een andere leefstijl en dat loopt nog niet helemaal soepel.
we hebben nog twee dagen te gaan tot de vakantie officieel begint.
dit blijft zo als het stond gepland maar voor de week erna, week 34 is wel een kleine wijziging gekomen.
in deze week is op dinsdag 20 augustus en donderdag 22 augustus even geen blog online.
op woensdag 21 augustus is postcrossing er weer wel, gewoon zo als gepland stond.
met 2 kaarten die er dan zijn uit gestuurd.
en op vrijdag 23 augustus zal er ook een blog online zijn.
vanaf week 35 zitten we dan weer een beetje terug op de normale routine van de blogs per week.
ik heb deze keuze zo gemaakt op basis van privĂ© omstandigheden waar ik op dit moment verder geen uitspraken over wil doen. 

mocht je nog op vakantie gaan, een hele fijne vakantie gewenst.
ik ga er ook even van tussen en even genieten van een paar weken rust zonder verplichting.
de enige verplichting die ik heb is op mij gezondheid letten en proberen wat uit te slapen.

tot na de vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#79

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...