woensdag 31 januari 2024

postcrossing#372

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
Ik kan er helaas deze week niet zo heel veel van maken, er valt ook weinig te vertellen. 
Afgelopen zondag heb ik een reeks nieuwe postzegels besteld.
En ik heb het thema gehouden bij muizen, wie het logo kent van dit weblog heeft wel gemerkt dat een muis mijn logo is. 
Muizen zijn ook een van mijn favoriete dieren, ik vind ze schattig om te zien. 
Omdat ik bij de eerste reeks het logo heb gebruikt op de postzegels, hou ik voor dit jaar dat thema met muizen maar even aan.
Dus voor de mensen die Sugar the Fairy ook erg leuk vonden, helaas dit jaar even geen Sugar.
Maar over de postzegels volgende week meer.

Dan de post van deze week, die was er niet.
Wel post maar geen post van postcrossing. 
De kaart van vorige week, postcrossing 371 heeft zijn bestemming inmiddels wel bereikt. Na een reisje van 362 km in 4 dagen was deze aangekomen. 

Dit is het kaartje dat er deze week op uit is gestuurd.
Het kaartje is onderweg naar de USA en zal een reis gaan maken van 8820 km voor het op zijn bestemming is aangekomen. 
De ontvangster van deze kaart geboren en getogen in de buurt van San Francisco.
Ze heeft gewerkt in bibliotheken en vrijwilligerswerk gedaan sinds ze is afgestudeerd aan de universiteit in het begin van de COVID-19-pandemie. Ze heeft een diploma in milieu-studies en stadslandbouw gehaald.
In oktober 2023 is ze weer begonnen met werken bij een plaatselijke openbare bibliotheek.
Ze had een lijstje met kaarten die ze leuk vond, en daar stond de lokale flora en fauna. De flora is vrij algemeen maar vossen hebben we hier in Nederland ook zeker rond lopen. Ik ben zelf naar een deel van Nederland verhuisd waar je in sommige natuurgebieden de wolf kan vinden. Niet iedereen is fan van deze beesten maar ik vind ze wel mooi, wel ben ik zo slim dat ik de gebieden waar ze zitten vermijdt. We gaan het afwachten hoe deze schattige vos wordt ontvangen.

en zo zijn we langzaam naar het einde van dit blog geslopen. Ik kan er dit keer niet meer van maken. Volgende week dus meer over de nieuwe postzegels. Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog …








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...