woensdag 24 januari 2024

postcrossing#371

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
En ik weet niet hoe het bij jullie was met het weer, maar hier in Nederland was het erg koud. We hadden sneeuw en ijzel, de wegen hier waren soms erg glad. 
Het nieuws heeft weer behoorlijk vol gestaan met berichten van ongelukken en ook via diverse sociale media filmpjes van mensen die onderuit gingen.
Ik heb het veilig gehouden en kwam niet buiten als het niet nodig was. 
Ik heb botontkalking dus ik probeer liever op beide benen te staan. 
Inmiddels is de sneeuw vervangen door regen en een stevige wind. 

Gaan we door met de post van deze week.
En ik hoop dat er niet veel meer kwijt is geraakt in de post bij mijn oude adres. Op mijn nieuwe adres heb ik nog niks ontvangen.
We wachten geduldig af, er komen vanzelf kaarten binnen rollen.
Mijn brievenbus is nu niet meer aan de voordeur, maar beneden in het gebouw waar iedere bewoner zijn eigen vakje heeft. 
Dan was er wel post van mij op zijn bestemming aangekomen en dat is de kaart uit postcrossing van vorige week, postcrossing 370.
Een kaartje naar Zwitserland en deze heeft zijn bestemming bereikt naar een reis van 601 km in 4 dagen. 

En dit is de kaart van deze week die gaat naar Frankrijk. De kaart zal een reisje van 362 km gaan maken voor het zijn bestemming heeft bereikt.
De ontvangster woont in een klein dorp met haar vriend en ze hebben een puppy genaamd Choupi, een chihuahua/mini pinscher (gemengd ras) 
Ze is dol op postcrossing, borduren, ze houdt van lezen, thee drinken en ze heeft een enorme passie voor Finland, haar moeder is een Fins.
En ze runt een kleine online winkel voor ansichtkaarten en stickers voor postcrossers. 
Dat is heel toevallig want ik zelf heb bij Redbubble een shop met dat soort dingen. Niet alleen leuk voor postcrossing, maar ook om iemand met een kaartje te verrassen. 
Er was een lijstje met kaarten die ze leuk vindt, illustraties van mensen of schattige dieren die boeken lezen was er een, nou daar sluit deze kaart wel op aan dacht ik zo.
We gaan het dus afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart. 

En hiermee komen we aan het einde van postcrossing voor deze week.
Ik heb genoeg gedaan de afgelopen weken maar niks had met postcrossing te maken.
Wel ga ik binnenkort weer nieuwe postzegels bestellen en ik denk dat ik het thema muizen dit jaar ga aanhouden op de postzegels. 
Dat sluit aan op de eerste postzegel met het muizenlogo van dit weblog. 
Je ziet vanzelf de nieuwe zegels in een blog voorbij komen.
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht, graag zie ik jullie terug bij het volgende blog … 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...