woensdag 17 januari 2024

postcrossing#370

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.
Na alle verhuisdrukte is het heerlijk om weer in een dagelijkse routine te komen, waaronder bezig zijn voor mijn weblog. 
Helaas zijn er tijdens mijn verhuizing wat problemen geweest met ons Nederlandse postbedrijf en mijn post.
Ik heb een verhuisservice om post door te sturen, daar heb ik genoeg voor moeten betalen, maar de uitvoering is dieptriest. 
Mijn postcrossing account heeft op in-active gestaan vanaf begin november 2023 tot aan begin van januari 2024, maar er kan natuurlijk nog post verstuurd zijn die nog onderweg was tijdens mijn verhuizing. Met de doorstuurservice dacht ik deze toch nog te ontvangen. Spijtig genoeg is er post van mij nog op het oude adres bezorgd en daar kan ik niet meer bij komen, dus helaas moet ik deze post als verloren beschouwen. 
Dus mocht jij iets naar mij hebben gestuurd en is deze nog niet geregistreerd, dan kan het zijn dat deze tussen de verloren post zat. 
Ik registreer altijd de ontvangen kaarten en baal enorm van deze situatie.
Laten we hopen dat er niet te veel kwijt is en vanaf nu alles gewoon bij mij aankomt.

Gaan we door met de post.
Ik heb dan niks ontvangen maar ik heb intussen wel zelf post verstuurd en deze is ook al aangekomen op zijn bestemming. 
Dat was dus postcrossing 369, een kaart naar Duitsland en deze is na een reis van 559 in 5 dagen op zijn bestemming gekomen. 
En meer heb ik even niet te melden, er zijn verder geen kaarten onderweg.
dus daar gaan we even gauw verandering in brengen. 

Deze week gaat de kaart naar Zwitserland en de kaart gaat een reisje maken van 601 km voor het zijn bestemming heeft bereikt.
Over de ontvangster van deze kaart kan ik weinig vertellen omdat ze niks over haar zelf heeft gedeeld.
Ze houdt van het vrouwenvoetbal en volgt Arsenal WFC maar ook enkele andere teams.
Verder verzamel ze graag postzegels. Dus met de postzegel van mij zit ze goed, ik denk dat dat wel een leuk is voor de verzameling.
En voetbal kaarten heb ik niet echt dus heb ik een kaart genomen van het letter-alfabet. 
Volgens de telling had ik Y en Z nog over moeten hebben, maar door dat ik twee maanden geen postcrossing heb gedaan, hebben we twee extra letters.
We hebben dus W, X, Y en Z nog te gaan.
Dit is dus de W kaart. De W van wolf.
En persoonlijk vind ik wolven prachtige dieren. Hier in Nederland zijn ze ook weer terug. Helaas zijn de mening daarover verschillend. 
Maar deze wolf gaat dus richting Zwitserland, we gaan het zo als altijd afwachten hoe de reactie zal zijn op deze kaart.


En dit was dan postcrossing alweer voor deze week.
Morgen gaat ook kattenstreken weer beginnen. Verder is het nog even kijken hoe en wat alles gaat lopen en wat ik kan plannen.
Wat betreft werk zijn ze hier niet heel moeilijk, mijn medische toestand is duidelijk genoeg. Maar ik heb volgende week wel een gesprek om te zien in hoeverre ze willen dat ik eventueel weer het werk ga doen bij de afdeling van het Leger des Heils hier. 
We wachten het af en intussen ben ik weer aan de slag gegaan om verder te gaan werken aan mijn tweede boek. 
Voor nu wil ik jullie weer bedanken voor de aandacht en graag tot het volgende blog ... 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#385

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Geen heel lang blog dit keer maar er was ook verder geen post deze week.  Ik kan jullie alvast ...