woensdag 31 augustus 2022

postcrossing#312

hoi hoi, welkom bij een nieuwe 📬postcrossing. 
de afgelopen twee weken had ik erg veel om met jullie te delen maar dat is deze week een stuk minder. dat lijkt mij ook niet zo raar na alle post die ik heb gehad de afgelopen weken. 
de teller van ontvangen kaarten staat op 329 en van de verstuurde kaarten op 325. 
daar komt er straks nog eentje bij, maar eerst wat anders. 

de postzegels waren op en dan moet je nieuwe halen.
of zo als ik nieuwe laten drukken en bestellen.
deze keer ben ik voor het Hollandse boerinnetje gegaan. 
je kent ze misschien wel? de kaarten met de typische Hollandse boertje en boerinnetje. 
waarom ze dit nou als typisch Hollandse bestempelen is mij een raadsel. 
maar het ziet er zeker wel altijd er lief en schattig uit. 
dit is er een van het boerinnetje die de was aan het doen is. 
ik heb nog meer afbeelding van dit Hollandse duo staan, dus mogelijk dat ze nog wel eens verschijnen op een postzegel. 
ik heb wel zit denken wat ik volgend jaar ga doen met de postzegels. ga ik een thema er in brengen of zal ik weer gewoon leuke Hollandse plaatsje op zoeken en die gebruiken? 
ik ben er nog niet echt over uit wat ik ga doen. 
hoewel de prijzen stijgen en alles in het dagelijkse leven erg duur lijkt te worden, wil ik met postcrossing zeker wel door blijven en gaan. en ook met het zelf laten drukken van postzegels. 
een kaartje ontvangen is altijd nog een stuk leuke dan dat smsje. 

gaan we door met postcrossing en ik heb het al eerder gezegt: we zitten even in een rustige periode. 
dus gaan we gelijk door naar de kaart die ik er deze week op uit heb gestuurd. 
en dat is deze kaart geworden en die is onderweg naar Taiwan en gaat een reisje maken van 9655 km voor deze op zijn bestemming is aangekomen.
de ontvangster woont en werkt in Taiwan en is een verzamelaar van ansichtkaarten en postzegels.
dan zit je met postcrossing dus goed. 
er was wel een lijst van voorkeur maar elke soort kaart was welkom. 
ik heb dus deze gekozen, niks bijzonder om eerlijk te zijn.
de afbeelding beeld uit wat postcrossing is en hoe het werkt.
de postzegel zal denk ik wel erg welkom zijn in de verzameling, die is uniek. niet te koop, maar zelf laten drukken. 
nou, we gaan het afwachten hoe lang de reis gaat duren en hoe de reactie zal zijn. 

en dan zijn we aan het einde van deze postcrossing.
ik kan er niet meer van maken. ik heb ook niks om verder nog te delen. 
in ieder geval geen dingen die met dit blog en postcrossing hebben te maken. 
o ja ..ik hab deze foto nog van onze hond Beertje, elke maandag als ik de kaart voor postcrossing heb geschreven en dit blog heb geschreven, staat hij al blij met zijn staart te flapperen. we gaan dan samen naar de brievenbus om de kaart er in te stoppen. 
hij is dus inmiddels ook het type hond dat als hij het woord postcrossing hoord hij naar de kast kijkt of er een kaart staat en dan door rent naar de gang en bij de kapstok staat voor zijn riem. onze eigen postcrossing-hond. 
nou, dit was het dan echt voor vandaag, dan wil ik jullie weer bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot het volgende blog ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

ik lees ... Bloed & Honing

Ik lees graag, en in dit blog deel ik boeken die ik heb gelezen en graag als leestip met jullie deel. Mijn smaak in boeken is erg breed, lit...