woensdag 2 december 2020

postcrossing#229

hallo en welkom bij een nieuwe 📬postcrossing!
en ik hoop dat de afgelopen twee dagen goed zijn verlopen en dat we weer gebruik kunnen maken van het internet zodat we met het blog online kon komen.
dit heeft hier twee dagen plat gelegen omdat ze met onderhoud bezig waren.
vernieuwing kabels om het internet update date te kunnen houden en te laten werken naar de eisen waar het internet tegenwoordig aan moet voldoen.
begrijpelijk maar ook wel even een ervaring die we niet gewent meer zijn: geen internet hebben!
en gelukkig is het allemaal goed gegaan. we zijn weer normaal bereikbaar en kunnen weer gewoon gebruik maken van het internet. 
ik had uit voorzorg dingen voorbereid zoals met postcrossing.
het kaartje is afgelopen vrijdag (27 november) al geschreven maar ik heb het pas zaterdag op de brievenbus gegooid. 
omdat de brievenbus pas op maandag wordt geleegd is het kaart pas eind deze week mogelijk op zijn bestemming.
zonder internet kan je ook je ook geen adres opvragen via postcrossing dus ik moest een beetje voorwerken.
dus mijn weekend zag eruit als hoe ik werk op maandag en dinsdag en op maandag en dinsdag heb ik gedaan als of het weekend was.😉

en dit het kaartje van deze week.
dit kaartje is onderweg naar Duitsland en zal een afstand van 448 km gaan afreizen voor het op zijn bestemming is.
en hoewel we door het coronavirus misschien anders deze tijd moeten door brengen is het voor vele ook het moment om er het beste van te maken en even wat gezelligheid in huis te brengen.
ik zelf heb geen uitzondering, nee, de kerstboom staat nog niet maar probeer wel de sfeer van kerst in huis te brengen.
de ontvanger van deze kaart is een ex postbode en ik hoop dat hij en zijn familie een paar fijne en gezellige kerstdagen kunnen vieren.

verder was het een rustige week.
verder geen meldingen van kaartje gehad die onderweg zijn en nu hun bestemming hebben bereikt.
er zijn er twee onderweg, een naar China en een naar Rusland.
we wachten het gewoon af wanneer ze hun bestemming hebben bereikt.
en zo zijn we eigenlijk alweer bijna aan het einde van postcrossing.
we zitten vandaag op 2 december en we gaan aftellen naar de kerst.
we hebben nog twee keer postcrossing in de agenda staan voor de kerstvakantie gaat beginnen.
maar ik kom later in een blog nog wel een keer terug wanneer de vakantie is.
voor nu bedank ik jullie weer voor jullie aandacht en graag tot het volgende blog ...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Grote verandering bij PostNL

foto: ? PostNL komt om de dag langs Hoewel het aantal brievenbuspakketjes alleen maar toeneemt, staat PostNL toch op het punt om een grote v...