vrijdag 15 juni 2018

spelletje spelen stopt

we leven in een tijd dat we bijna een zijn geworden met onze laptop, tablet of telefoon.
als je uit eten gaat maken we allemaal we even gauw een foto voor op onze sociaal media, ik maak maar daar ook schuldig aan.
daarom eens wat anders als die dingen of een avondje bank hangen, gezellig een spelletje spelen.


tsja, dit is de opening, al bijna 2 jaar heb ik met plezier een poging ondernomen om mensen iets los te krijgen van sociaal media.
toch is dit een onderdeel die niet echt goed loopt. dus gaat de stekker er uit!
dat wil niet zeggen dat ik de samen werking met Bol.com heb stop gezet, nee, ze bieden zo veel meer.
en daar ga ik me nu meer oprichten.
het blijft 1x per maand en ik heb nog niet echt een werk titel gevonden.
maar ik ga me wel meer richten op andere spullen die je bij Bol.com kunt vinden en natuurlijk met een link waar je op kan klinken op het product beter te zien en eventueel te bestellen.

ik ga me verdiepen in de wereld van de films, boeken en andere dingen.
het is nog een concept wat in een ontwikkelingsfase zit.
het plan is nu dat dat ik de top 3 van die maand deel, dit kan zijn van films, boeken, games of iets heel anders. ik ben nog met de verdere uitwerking bezig.
de planning is dat na de vankantie (van 27 augustus tm 9 september) dit nieuwe onderdeel klaar is en dan zal ook in september het eerst blog in een nieuw jasje online gaan komen.
maar het is voor mij niet echt rendabele om tot die tijd met spelletje spelen door te gaan.
dus voor de komende twee maanden is er even niks met Bol.com.

Bol.com is een van de beste webwinkel die in Nederland en Belgie werkzaam is. naast speelgoed (de spelletjes) leveren zij o.a boeken, dvd's en andere spullen.
in dit onderdeel zullen er spellen komen die jullie terug kunnen vinden en eventueel kunnen kopen bij Bol.com. 
onderaan vindt je altijd een link die je gelijk brengt naar de site van Bol.com waar je eventueel het spel kan bestellen.

a.s zondag is het vaderdag en bol.com heeft een erg leuke video gemaakt met Isaiah Mustafa.
ja, hij van de Old Spice reclame maar misschien ken je hem ook van de Netflix serie Shadowhunters als Lucian Graymark.
ik wilde jullie deze leuke reclame even met jullie delen.
heb je nog geen vaderdagcaudeau? bestel snel dan nog wat, met wat geluk kan je morgen het toch nog op tijd binnen hebben.




tot het volgende blog ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...