woensdag 31 januari 2018

#postcrossing#91

hoi hoi,
hier weer een nieuwe postcrossing.
gisteren (dinsdag) , mij verjaardag had wel een grappig tintje.
naast de kaarten die ik heb ontvangen voor me verjaardag, schreef ik zelf dus me kaartje om voor postcrossing te versturen.
voor mij was het gisteren gewoon een werkdag en niet al die toeters en bellen rond me verjaardag.
afgelopen weekend hadden we dit met vrienden al gevierd.
o, welke leeftijd heb ik nu gekregen? ... 45 jaar. maar ik merk geen verschil met 44 jaar.

afgelopen week kwam ik nog wat leuke kaarten tegen.
deze vond ik gewoon hier in de supermarkt.
niet van die foto kaarten met beelden uit ons dorp maar gewoon lekker Hollands met koeien en de tekst groeten uit ...
ik heb er een paar mee genomen omdat ze toch wel leuk zijn om te versturen.
we hadden wel een winkeltje waar ze kaarten verkochten, oké, hele oude kaarten, met plaatjes van ons dorp maar deze winkel heeft per 1 januari zijn deuren gesloten.
daarom is het wel leuk om te weten dat de supermarkt toch nu iets heeft wat verwijst naar ons dorp.
gaan we door met waar het om draait, kaarten versturen en ontvangen.

vorige week kwam deze leuke kaart uit Hongarije bij me op de deurmat.
na 1163 km te hebben gereisd in 11 dagen had ik hem.
ik ben dol op boeken, ik lees graag en net als de schrijfster heb ik thuis een mini bibliotheek.
in de boekenkast staan er aardig wat maar boven heb ik nog een kast vol met boeken.
deze kaart heeft dus een like gekregen als favoriet.

verder heb ik niks ontvangen en zijn er ook geen kaarten aangekomen.
de kaarten die nog onderweg zijn zijn de volgende:
uit postcrossing 88, China, nu 21 dagen onderweg.
uit postcrossing 89, Rusland, nu 14 dagen onderweg.
en uit postcrossing 90, USA, die is 8 dagen onderweg.
daar komt vandaag weer een kaartje bij.

deze kaart gaat naar Taiwan.
het is er een van de nieuwe kaarten die ik had gekocht.
de kaart zal een afstand van 9599 km gaan afleggen voor de ontvangster hem heeft.
ze had de vraag om iets in me eigen taal te schrijven en dat heb ik dan gedaan. natuurlijk heb ik er wel even in het Engels bij geschreven wat de tekst is die ik schreef.
leek me wel zo slim om dat te doen, leuke als mensen iets in hun eigen taal op schrijven maar zonder vertaling erbij snap je er nog niks van.
ja, ik schrijf dat uit ervaring, ik vind het wel leuk maar niet alles kun je even door Google translate halen, zo als Chinese tekens.

en zo komen we aan het einde van deze week.
ik heb deze week niet veel bijzonderheden om te melden.
je hebt bovenaan wel gezien dat dit de 91ste postcrossing was, nog 9 te gaan en we zitten aan de 100ste postcrossing.
ik heb nog niet bedacht wat ik er mee ga doen, als ik er iets mee ga doen.
op 4 April 2018 is de 100ste postcrossing dus ik heb nog even wat bedenk tijd, maar voor nu heb ik niet echt een idee wat ik zou kunnen doen.
ik moet ook eerlijk bekennen dat me tijd minder is voor zelf kaarten ontwerpen enzo.
ik werk nu 2 dagen en ik heb thuis ook me werk nog. maar je weet het maar nooit bij mij, misschien krijg ik nog wel een idee.
voor nu zeggen ik: bedankt voor jullie aandacht en graag tot volgende week .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...