zondag 28 januari 2018

imvu foto bewerkingen #2

ik doe nu al een heel tijdje lekker creatief plaatjes maken met behulp van IMVU.
als ik genoeg ideeën heb of leuke plaatsjes die ik weer bewerkt tot iets nieuws kan ik de tijd wel eens vergeten.
de plaatjes die ik maak deel op instagram en via pinterest heb ik bord waar ik deze bewerking deel, niet alle bewerking deel ik daar. die ik zelf erg goed vind zet ik er op.
via instagram probeer ik om de dag wel iets te plaatsen van een bewerking.
de afgelopen maanden heb ik er weer genoeg op gezet.
ik heb weer eens een paar van die werkjes op een rijtje voor je gezet.


me basis is zoeken naar plaatsje die ik als achtergrond gebruik.
de afbeelding hier van brengt mij dan weer op een idee.
zo als deze, de afbeelding is een glazen pot en door via de app van IMVU dat als achtergrond te nemen heb ik het idee van een klein fee die vast zit in de pot gekregen.
na nog wat bewerkingen was dit het eindresultaat.
deze is toch wel een van mij persoonlijke favorieten tussen al de werkjes die ik heb gemaakt.


deze is ook best mooi geworden.
het leuke is dat je kan proberen om personen na te maken van films of serie's.
zo als deze, Maleficent. de uitvoering van de gelijknamige film en niet die uit het sprookje van Doornroosje.
de achtergrond was al een donker bos maar na dat nog een door de bewerking te halen met deze draak was het effect toch wel gaaf.
tijdens de weken dat dit op instagram kwam had ik een beetje het thema van film en serie's aangenomen.
ik had bijvoorbeeld er ook een met Harley Quinn uit Suicide Squad.
en als fan van Star Wars mocht die toen ook niet ontbreken.
via pinterest kun je die afbeelding nog terug vinden.



soms laat ik ook de wat stoute en sexy kant los.
iets wat ik persoonlijk in me real life nooit zo gauw zou doen.
maar wat dan op deze manier wel grappige is om te doen.
nee, geen fantasie van mij om echt zo eens te gaan doen maar het leverde wel leuke plaatjes op om te delen.
ik durf ook wel stellig te zeggen dat via de chat van IMVU mensen dingen doen die ze waarschijnlijk nooit echt zouden doen!
yup, seks op IMVU kan! 



omdat IMVU ook via facebook, twitter en instagram is te volgen, wat ik ook doe.
worden er de laatste maanden nog wel eens van die outfit challenge gehouden. deze is van nog niet zo lang geleden, ik denk 1 week terug ofzo.
de challenge was winter sport. je upload je foto naar een van de sociale media vorm en vermeld hier in de hashtag die aan deze challenge is verbonden en dan is het verder afwachten.
winnen is voor mij niet het belangrijkste, de lol in het maken er van is voor mij een grotere uitdaging.




IMVU is een programma wat je op je computer kan zetten. via de IMVU mobiel app kun je nu ook op je telefoon of tablet met IMVU dingen ondernemen als chatten.
het uitgangspunt van IMVU is een 3D chat programma.
de andere programma's die ik gebruik zijn er die je op je mobiel of tablet moet zetten.
het is dus heen en weer mailen tussen de computer en mobiele apparaten om de bewerkingen gedaan te krijgen.

meer van dit soort bewerkingen kun je vinden op pinterest:

https://www.pinterest.se/scoozie73/imvu/

dit is een selectie van de werkjes die ik om de dag deel via instagram.
als je op instagram zoekt naar scoozie73 kun je daar meer vinden tussen me foto's.
en nee, je hoeft me niet te gaan volgen, maar het mag wel.

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...