woensdag 19 april 2017

#postcrossing #54

hoi hoi, welkom bij een nieuwe postcrossing.
we hebben de Pasen net achter de rug dus dat betekend nog 6 weken tot aan de Pinksteren.
als ik me niet vergis heeft dat te maken met de uitstorting van de heilig geest? dit is dan ongeveer 50 dagen na de Pasen.
hier in huis betekend het maar een ding: vrij! geen school, zo ziet me tiener dochter het.
en dat betekend dat ze er nog eens 6 weken bij gaat optellen en dat betekend dat het zomervakantie is.
en (zucht) dit jaar is het 8 weken vakantie! help!
nee zonder dolle, dit jaar gaan we weer eens op vakantie en dat geeft mij de gelegenheid om op onze vakantie bestemming rond de neuzen voor leuke kaarten.
maar daar later meer over, we gaan pas in augustus op vakantie, we hebben dus nog even de tijd om dit verder uit te leggen.

postcrossing is rustig momenteel, niet zo vreemd als je ziet wat ik de laatste keren heb gekregen.
ik heb er tot nu toe 51 ontvangen. er staan er 49 geregistreerd als ontvangen en er zijn er nog 3 onderweg. en daar komt er vandaag nog eentje bij.
de volgende kaarten zijn nog onderweg:
USA uit postcrossing 45, 56 dagen onderweg.
Rusland uit postcrossing 49, 35 dagen onderweg.
en dan die van vorige week, niet zo vreemd dat die na 8 dagen onderweg is, Taiwain uit postcrossing 53. en daar komt vandaag nog een kaartje bij.

deze kaart gaat naar .... Polen!
de kaart gaat 894 km reizen voor de ontvangster hem heeft.
en ik moest even zoeken tussen me kaarten en dit was het dichtste bij wat ik kon vinden op het thema sprookjes, een fee.
helaas waren er geen dierenkaarten meer, die had ze ook leuk gevonden.
deze week moet ik weer even lang de winkel om de rekken af te speuren voor leuke kaartjes.
me voorraad is intussen wat ingekrompen, dus even aanvullen kan je kwaad.


en zo zijn we alweer bijna aan het einde van postcrossing van deze week.
met een stilte voor de storm denk ik zo, of met andere woorden gezegd: ik denk binnenkort weer een kaartenregen door me brievenbus te krijgen!
altijd leuk als je gang vol kaartjes ligt.
voor deze week zeg ik dan maar weer bedankt en graag tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...